Er du dig selv - på nettet?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Berit
Posts: 146
Joined: Sun 19. Feb 2006 14:54

Post by Berit »

jeg skrev jo at jeg fik et godt indtryk af dig, da jeg hilste på dig.....NÅ jeg er selv en ´´ sær ´´ snegl og tiltrækkes til tider af dybt underlige mennesker og det behøves ikke at være negativt 8) jeg glemte at fortælle lidt om hvordan jeg har det med at møde folk, DET ER FRYGTELIGT , jeg er genert og ved aldrig om jeg skal give mig til at græde eller grine, sige noget eller lade være og sådan har jeg det også i store forsamlinger og folk får aldrig lov at komme tæt på før end de har bevist deres værd, jeg er temmelig reserveret og kan til tider virke kold overfor selv de nærmeste, men det er ikke bevist eller med vilje, jow der er nok en skrue løs
Mon de har tabt os bag en vogn fra USA
Berit
Posts: 146
Joined: Sun 19. Feb 2006 14:54

Post by Berit »

og så glemte jeg da helt at selvfølgelig skal vi ha rødvin og høre pinkfloyd, det er bare at ryste en dag ud af ærmet :)
Mon de har tabt os bag en vogn fra USA
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Ej, Lone 8) Alt det bøvl jeg har haft med at få det billede ind. :) Men hvad, nu har jeg jo fundet fidusen og må så nok se om jeg kan finde et portræt så jeg er knap så underlig. :oops: :D :D Hilsen Britta
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Ja, jeg har da mødt nogle stykker fra nettet IRL og det er for det meste gået godt! Der har været enkelte hvor jeg havde et billede inden i knolden af hvordan disse mennesker nu skulle se ud og hvor det så ikke lige er stemt over ens med deres udseende, men her inde på Strigler er visse ting jo afsløret om os via vores profiler... Her tænker jeg på at vi har billede på og vores alder er offentlig gjort samt to slags stjerne tegn... Jeg synes det er en glimrende måde at møde nye mennesker på, jeg har fået nogle RIGTIG gode veninder igennem HN og det er da ikke at kimse ad. De piger jeg omtaler her, ville jeg næppe have mødt på anden vis. Céleste
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

-Hov, jeg glemte jo at skrive at jeg så vidt det er muligt er mig, har lidt svært ved at være nogen anden, selv om jeg som P!nk synger af og til godt kunne tænke mig at få ordineret ´´A day in the life of someone else!´´ Altså som hoved regel er jeg migselv. C
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply