Jeg må desværre meddele!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Jeg må desværre meddele!!

Post by Godzilla »

.....at jeg er nødt til at skrue lidt ned for indlæg på Strigler i nogle dage, mindst. Min højre arm, er snart helt kaput, og lægen fandt ud af at problemet kommer fra nakken (H.Hansen, du havde ret!). Det er forhåbentlig ´´bare´´ infiltrationer i nakken som sidder og trykker på en nerve. Jeg har fundet ud af hvad miseren er. Det er BRILLERNE. Jeg har glidende overgang i glassene. Og den styrke som passser til skærmafstanden er kun i et ret begrænser felt. Så jeg har siddet og låst nakken, for at ´´ramme´´ den rigtige styrke. Jeg må se at få lavet nogle puter-briller!!! Nu har jeg indrettet mig, så jeg nærmest kan LIGGE og læse med, så min nakke er afslappet, men det går i fisk når jeg skal skrive :evil: Så, :( :evil: :cry: :x Jeg er nødt til at skåne arm og nakke imens jeg får lidt styr på det her, med nogle øvelser jeg har fået af lægen, Surt. Jeg VIL dog være med på studiekredsen i aften 8)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Øv, hvor surt, Gunilla! Skal vi så undvære dig i længere tid? :cry: :cry: :cry: Nå, men godt du fandt ud af det! Så mu du udtænke nogle gode indlæg, du så senere kan skrive. :P God bedring - vi ses i studiekredsen! Jeg har et par briller til skærm og læsning - kan ikke bruge de almidndelige og det med et felt dur slet ikke!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

det er dybt belastende at have ondt et sted - og især når det så forhindrer en i at gøre det man helst vil :evil: Men jeg tror du har helt ret mht brillerne, den stive fixerede nakkestilling du så sidder i for at se korrekt, MÅ give infiltrationer. Nye briller, nogle ganges massage og lidt øvelser - så er du forhåbentlig så god som ny. :) Indtil da må du jo skru ned for strigle tiden :cry: God bedring :)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Stakkel! Sender positive tanker i din retning! C
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply