skal al udstyret være pink?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jeanie

Post by Jeanie »

Nå så er jeg utjekket.. :) For jeg rider med sort sadel og brun trense, men sadlen har dog indsyet brun kan...kan dette kompenserer for min dårlige smag!?.. :? Og jeg rider med sort sadel og helt lys trense, på en af de andre heste...men så er der også helt lyst underlag...kan det så gå an.. :? .. Og hvis dette ikke kan accepteres, kan jeg kun sige..at selvom farverne ikke lige passer sammen, så virker alle fremadgående gear, og bremse på hesten ganske upåklageligt ! Jeg selv kan være iført alt fra shorts, jeans, camuflagebukser, til ja et par alm. ridebukser i enten ternet, blå, grøn eller sort...det kommer sig ikke så nøje..hjelmen er enten grøn eller helt hvid.. Jeg er nok noget utjekket..men jeg er en brand god rytter, trods min manglende modebevidsthed indenfor rideudstyr. PINK er dog farven FORBUDT det er ikke en farve til heste... :P
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Jeg er lige så håbløs som dig Lone. Jeg kunne vist i selverkendelsen klare lys også have fundet på den med sutten... eller jeg HAR faktisk gjort det :oops: Barnet bliver kun klædt i tæj der matcher og hvis oh gru og skræk, barnet er blevet iklædt noget der ikke matcher i børnehaven, så tager jeg gladeligt hjem og skifter tøj på hende INDEN jeg tager ned og handler eller hvad jeg nu skal. Elestikkerne i håret passer selvfølgelig også til resten af påklædningen. Jakker indkøbes i farver der passer til resten af gaderoben. Og det på trods af at jeg både er nærig og på SU :? Da Brini stadig levede, havde jeg også underlag i forskellige farver, tilhørene bandager i samme farve, skridttæpper der passe til. Mine bluser passede som regel til de valgte ridebukser og det samme med jakker. MEN jeg køber også kun ting der kan kombineres med det jeg allerede har. Herhjemme kunne jeg heller ikke finde på at iklæde mig tøj der ikke passede sammen farvemæssigt også selvom jeg bare skal have det løse hyggekluns på. Jeg har derudover også køns-farvefettish. Dermed er Emma altid klædt i lyserødt, lilla, rød, gul og sandfarvet. Langt størstedelen lyserød og lilla. Pink passer ligeledes også kun til et lille nuttet hoppeføl. Til mit forsvar kan jeg kun sige at min mor er MEGET værre end jeg og jeg må dermed være arveligt belastet. Hvis der nogen har en kur mod denne modbydelige farvemani, så er det nu i skal redde mig inden det er for sent og jeg har skadet mit barn forevigt... Camilla - Der ved hun er slem
Post Reply