Er du barnlig ?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jeanie

Er du barnlig ?

Post by Jeanie »

Det er jeg! Og jeg tør godt at være det, og jeg er fuldstændig ligeglad med om hvad folk syntes eller tænker. Hvis jeg har lyst til at suse ned af rutsjebanen på legepladsen, så gør jeg det, hvis jeg syntes det kunne være fedt at hoppe i vandpytter så gør jeg det, det bedste er at gynge, komme godt op i fart og højde, og så springe af i farten !!! Det gør jeg også. Jeg leger med mine niecer og nevøer, gerne på deres præmisser, og jeg elsker at bygge med Lego. Hvis min nevø invitere til at spille lidt playstation, så siger jeg bestemt ikke nej, og kører lidt med hans smarte matchbox biler er bestemt heller ikke at kimse af!!! Jeg ser gerne børnefilm, og skal bestemt ind og se Madagaskar, og har set både 1 og 2 af Shreck, og alle disney tegnefilmene. Jeg elsker en tur i Legoland og Friheden!! Jeg kan finde på at sige mortorlyde når jeg kører med patienterne i kørestole, og jeg laver sommetider hvinelyde når vi drejer..ligesom i ved i aktionfilm...Patienterne siger ikke noget, de smiler bare høfligt... 8) Har du også tendens til stadig at kunne finde barnet frem...legebarnet, det der for mange voksner er blevet væk!!! Og har gjort voksen livet sååå kedeligt... Hvorfor dette indlæg, jo fordi jeg lige har taget mig selv i at gå og sige motorlyde da jeg kørte med trillebørren....jeg måtte lige smile lidt.. :lol: Det er ikke forbudt at være lidt barnlig vel...????
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

vist er det ikkenikkenej forbudt at være barnlig :D Det er jeg da også, og jeg kan også finde på at trampe igennem vandpytter med et fjoget grin samt brumme eller futte afsted og stoppe med hvinende bremser :oops: Man bliver sgu i enormt godt humør af at opføre sig så fjantet - og så kan alle stivstikkerne tænke hvad de vil. Det gør de forøvrigt nok alligevel. :idea: Jeg skal forresten også se at have fat i Shrek 2 - den har jeg slet ikke set endnu :shock:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Godt ord det der STIVSTIKKERNE.... :lol:
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Hold da helt op Lone så må vi på ´´vandpyttejagt´´ næste gang du kommer, det kan være vi kan hoppe sammen med Ænderne som er flyttet ind i min baghave :oops: .. Hvis de altså vil låne os deres vandhul !! Jeg har p.t. et stort forbrug af Tigerdyrs ting... og bruger lang tid i legetøjsbutikkerne. Jeg synger også højt når der er en sang i radioen jeg godt kan lide, også selv om vinduerne er rullet ned, jeg sang MEGET højt i dag... men da havde jeg også lige vundet 2 stk. CD´er... HUSK man har ikke andet end det sjov man selv laver...
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Ja da, jeg er til tider meget barnlig! Jeg er vild med at lege i sne med naboens børn, og kælke, og lave engle :lol: I det hele taget kan jeg godt lide at lege med børn :P Jeg er også vild med tegnefilm. En af mine favoritter er Ice Age. Den kan anbefales! Shreck er også fed, og der er et ÆSEL i :D Legepladser er rigtig gode, og vandruchebaner i svømmehallerne: fed ting! Men jeg kan af en eller anden grund ikke lide selskbaslege sammen med voksne :roll:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

*Hehe* Der er altså noget I har misforstået og det er at film som Ice age IKKE er TEGNEfilm, men ANIMATIONSfilm! Spørg bare filmnørden hvis I er itvivl! Barnlig? Orkja, jeg tosser rundt med Xeniamusen og fjanter som om vi ejede HELE rideklubben... :P :lol: :mrgreen: Nevøen leger jeg også gerne med. Niecen er lidt vel lille endnu... bare et år... Jeg samler altså på animationsfilm...har ikke så mange endnu, men vent bare til jeg er FÆRDIG uddannet så går det løs!!! HP bøgerne fik jeg da også at vide var for børn, so freaking what? Jeg læser dem på engelsk og de er edder gode! Synge kan jeg også godt finde på! Stakkels mine naboer!!! Céleste
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Hæ, Jytte - pjaske i vandpytter sammen med ællingerne (som vel er ved at være rigtige store badeænder) - det lyder altså fristende :D Men vi må passe på ikke at blande tigerdyrene ind i det, for hvis jeg husker min Peter Plys ret, så kan tigerdyret IKKE lide vand :roll: Jeg var i øvrigt på kælkebakken sammen med min mor for nogle år siden. Hun har en stor kælk, så vi kunne faktisk være på den samtidig, og kælkebakken er vild, så vi hylede og hvinede begejstret, mens ungerne omkring os var ved at falde af slæden ved synet af sådan et par matroner i sneen :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Jeg er også helt vild med vandpytter! :lol: Og når udendørsbanen ligner en swimmingpool kan jeg bruge timer på at lave fine elveløb og bekker! FEDT! Jeg køber Wendy og leser det selv,før min datter får det. :oops: Og jeg er riktig god på at leke..... Her for lidt siden kom der en ny type sæbebobler som skulle holde lenger før de sprakk. Det måtte jo testes så jeg købte en ladning.Tok den med i bussen da jeg skulle hente skolebørn som skulle hjem. Skal si det ble sjov! Jeg satte viften i bussen på full udblæsning,dyppet dimsen i sæbeblandingen,satte den foran viften... Bussen ble helt fylt af sæbebobbler!! Ungerne jublet,jeg jublet og foreldrene...tja :roll: Men sjov var det! Helt til bussen skulle vaskes.Det er fortsatt runde merker i taget :!: Godt det kun er en lille buss :mrgreen: Sådan er jeg.Og jeg skal da ærlig innrømme at min datter somme tider er litt flov over meg,og sier at jeg er barnlig. Men pytt med det,hadde vært verre om jeg bare var streng,fantasiløs og VOKSEN :?: :twisted:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

ahh, hvor SKÆGT elsoma!?! 8) Bare det var MIG, der havde fået den ide!! *misundelig smiley*
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lone

Post by Lone »

Det er ikke sådan så, I bare er præsenile :P :evil: :evil: :?: Mage til fjantede quinder...... :x Men den med sæbeboblerne var nu meget god!!! Hilsen Lone - som ligenu er meget voksen og arebjdssom, men hellere ville tage en gyngetur :cry: Elsoma: skal du ikke snart ha et billede på? Og Atengstedt osse?!
Post Reply