Er du barnlig ?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Eh,jo det var så det med billeder. Stort sett er jeg på baksiden af kamera,så jeg ved faktisk ikke om jeg har af meg selv?! Om jeg har så er ikke riktig sikker på hvordan jeg får smidt dem ind her :?: Må jo tilstå at jeg har ikke lest ´´bruksanvisningen´´ for forumet så veldig grundig.... :oops: Var bare så glad over at finde igjen ´´gamle kjente´´,så jeg må bruge litt tid på å bli bedre kjent med teknikken! :mrgreen: Skal se hva jeg kan få til. :twisted: :!:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

´´Eh,jo det var så det med billeder. Stort sett er jeg på baksiden af kamera,så jeg ved faktisk ikke om jeg har af meg selv?! Om jeg har så er ikke riktig sikker på hvordan jeg får smidt dem ind her Må jo tilstå at jeg har ikke lest ´´bruksanvisningen´´ for forumet så veldig grundig.... ´´ Elsoma har sagt det. Ingen grund til at ændre så meget som et komma. :lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

He,he atengstedt :mrgreen: godt vi er 2 :!:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
Lone

Post by Lone »

Men Elsoma og Atengsted - er det ikke et frygteligt nederlag for så begavede kvinder, at måtte sige: det kan jeg ikke finde ud af? :shock: I kunne osse bare sætte et lille billede ind af jeres yndlings tøj-dyr, hvis det er - så kan vi altid identificere jer med: det er hende der zebraen med orange manke som er ca 20 cm høj!! :P
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Ork, nej - ikke sålænge det bare er noget jeg ikke kan finde ud af, af den ene årsag at jeg vitterlig ikke engang har PRØVET!! :mrgreen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lone

Post by Lone »

Prøv, - Atengstedt - Prøv!!!! Bare for at SE om du kan.....
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

:lol: Ork, nej - ikke sålænge det bare er noget jeg ikke kan finde ud af, af den ene årsag at jeg vitterlig ikke engang har PRØVET!! Skrevet af Atengstedt, og jeg behøver heller ikke endre et eneste lille komma.... :mrgreen: Skal nok snart gjøre et forsøg... :idea:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
Lone

Post by Lone »

Det er da utroligt - er I siamesiske tvillinger eller hvad? Hvor er den moderne kvindes selvstændighed? Hvor er kampen for at være sig selv - og ikke et ekko? I er så spændende og skriver så godt - så vi MÅ da have et lillebitte mikroskopisk billede - bare fra ryggen, i mørke?
Post Reply