Mine drenge

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Mine drenge

Post by Jeanie »

Har lige taget et par billeder af mine to dejlige drenge Nonae Noctiluca og Apollo Guy. Trods alders forskellen på 17 år er der stadig meget de kan finde ud af sammen, og denne stejle og grime leg, leger de hver dag den første ½ time de er ude... :) [img:c16d74f9c5]http://i15.photobucket.com/albums/a396/Kondanizza/Apollo014.jpg[/img:c16d74f9c5] Og så lige et af min lille strids hest.. [img:c16d74f9c5]http://i15.photobucket.com/albums/a396/Kondanizza/Apollo051.jpg[/img:c16d74f9c5]
Lone

Post by Lone »

Sikke et flot billede! Lækre heste!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

hvor er han blevet stor, den lille :) Helt vildt godt billede det første - men hvis de gør sådan hver dag er det selvfølgelig heller ikke så svært at få taget et godt billede :wink: Hvordan gik det egentlig med at finde den lilles far?? Nogen afklaring?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

Det gik således at der blev udatget DNA og blodprøve, som er sendt til blodtype.lab På Nørlund heste hospital, der var faderen så i databasen !!! Ja og er han da ikke bare en dejlighed.. :D Men med hensyn til at tage et sådan billede er det nu ikke altid lige så let, da det går stærkt, og jeg er sjældent klar med kameraet..men det lykkedes idag.... :) PS: det er iøvrigt Nonaes ½ års fødselsdag idag, er begyndt at advarer ham om fravænning... :)
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

med det halve år :) Så hurtigt det da går. Hvem er faderen så? Og betyder det så at han dermed har papirer og kan komme på banen om et par år?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

Faderen er en ikke avls godkendt hingst ved navn Werard Top (traver), men han laver , som du kan se nogle fine afkom, har set andre af slagsen. Ja det betyder at han får papirene,men om han får en løbskarriere vil tiden vise, han er jo solgt til Sverige, men der skal han ikke gå løb... :( bare tanken om at han skal rejse til April gør mig bare så ked af det :cry: , men jeg ved han får det så godt , han skal op til min bedste ven Peter og han elsker sine heste hver og en...
Post Reply