Farvel til... min søns kæreste

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Farvel til... min søns kæreste

Post by xtiny »

Nu har vi kendt NN siden, hun var en lille MEGET genert, deltager i familien. Første gang så jeg hende ikke så meget, da sønnikken gik ture med hende. Hele tiden.
Nå så kom hun hjem til os, og jeg er også enormt usikker/genert. Men det gik da.
Næste gang- ja. Min familie syntes om hende. (Jeg syntes måske, de stjal oplevelsen). Så kom hun hjem til jul- og jeg er meget genert, og ivrigt efter at gøre ting rigtige. Det gik super.

De var her så en sommer.

Men her før jul, så medddelte min søn, at det er slut.
Han virkede ikke særlig ked af det, men jeg borede ikke i det. Vil han fortælle, så gør han det vel.

Jeg ved min familie (og manden) vil savne NN, men han er en flink fyr, min søn. Han har måske hjulpet NN af med sin generthed, og nu- kan han ikke hjælpe hende.

Heldigvis!
Sønnikken- gav sin gamle mor, "Matador" i boxsæt- haha! - det er pudsigt! Jeg havde købt en mængde ugeblade op mod jul- for at få Matador.
Men jeg valgte omgående, at beholde dem. (Af dem med ugebladende manglede jeg afsnit 9-10, det ville koste over 200 kr, at få sendt!)

HA! Knægten kender mig! Men han vidste det ikke, og var lidt flad. "Det er mine, som min søn har tænkt , jeg ville ønske mig!"

Det HAR han jo ret i.

Hvad NN- angår. Hun må have held med sit liv.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Farvel til... min søns kæreste

Post by xtiny »

Det går faktisk godt. Sidste år mødte han en tysk kvinde, som nu er ved at flytte til Danmark. Og hun er meget sød og udadvendt, til familiens Pinsefrokost- var hun som ål i mudder. Dvs hun er ligeså verbal som familien. :peg: :lea: Min familie- snakker meget! Men Tamara gjorde indtryk. :katiekat:

Problemet er: Det er rigtig svært for folk, at komme til Danmark- uden arbejde. Tamara er uddannet translatør, dvs hun behersker tysk, engelsk og fransk, men endnu ikke dansk. Men arbejder på sagen.

De mødte hinanden fordi, de begge er spiludviklere i fritiden. Så forrige Nytårsaften var jeg kattepasser (Så Nørdesønnen kunne tage til Bayern). I år kom de lige efter jul. Min søn havde åbenbart lavet en art "sønderjydsk" julemenu- den har fået hele armen. Tamara mener, dansk mad er "hearty" :aribeth:

Så det går vist godt, de er flyttet til Lystrup her i sommers.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Farvel til... min søns kæreste

Post by xtiny »

Min søn har sit job i Aarhus. Men måtte flytte, da hans lejlighed var for studerende. Og hans kat er blevet neuteret (omsider), det sørgede Tamara for. :jeanie: .
Ellers har vi passet katten nogen gange, hvor hun omgående gik i løb, så mine stakler- ikke skulle have noget klinket. Diva er dværgkat, hun ligner en killing. Derfor burde hun neuteres. :katiekat:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Post Reply