Tag Ja-hatten på

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Tag Ja-hatten på

Post by HHansen »

Jeg vil gerne "reklamere" lidt for en af vores venner, der er på vej fra Skagen til Faxe - på gåben!
Søren er blind, men det hindrer ham ikke i at gå ud i verden og møde andre.

Han er nu nået til Sjælland hvor han landede i Korsør igår - så nu mangler kun den sidste del af turen til Faxe.

Hvis nogen her på Strigler bor på ruten, og hvis I har lyst til at møde et helt fantastisk dejligt menneske, så kan jeg kun anbefale at tilbyde Søren en overnatning. Han kvitterer med en omgang guitar spil og sang - og fortællinger fra en spændende tur gennem Danmark.

Læs/se mere her:
http://nyheder.tv2.dk/lokalt/2016-07-08-soeren-er-blind-og-paa-vej-gennem-danmark-kun-bevaebnet-med-foererhund-og?utm_source=Facebook&utm_campaign=TV2_dk&utm_medium=Social
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
lenepp
Posts: 302
Joined: Sat 23. Oct 2010 13:31

Re: Tag Ja-hatten på

Post by lenepp »

Det er det der med sang og spil der afholder mig fra at få ham på besøg. Det orker jeg ikke!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Tag Ja-hatten på

Post by HHansen »

smukke-ped wrote:Det kunne da have været hyggeligt....men det må blive en anden gang. Nu er han jo nået til Sjælland.


Det er nemlig rigtig hyggeligt! Men ja, han skulle jo ligesom have startet hos dig sidste år hvis det var :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Tag Ja-hatten på

Post by BeritH »

Sej fyr ham søren :respekt: :respekt:
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Post Reply