Lige nu..........

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Lige nu..........

Post by Stimata Doamna »

Hestekig var en halvpart til datteren. Det gik godt, så hun er i gang :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Lige nu..........

Post by Frieser9460 »

Jeg har lige spist frokost og blev vist lidt overmæt... :roed: Nu overvejer jeg, om jeg skal hente en kop kaffe... og så skal jeg vist i gang med at arbejde igen. :-)
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Lige nu..........

Post by HHansen »

Jeg har fået kontaktlinser - har aldrig i mit liv prøvet det før.. meldte mig så som testperson på nogle nye linser hos en optiker, og har fået målt og gjort ved i dag - og er så udstyret med nogle linser at øve mig med til på mandag, hvor jeg så skal have de rigtige testlinser.

Nøj det er fedt!!! Troede virkelig ikke det ville være SÅ nemt at vænne sig til, har haft dem på i 4 timer og er helt solgt! Jeg kan læse små bitte ting.. og se klart på skærmen.. og også på afstand.

Det bliver helt sikkert noget jeg skal fortsætte med!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
jørgensen
Posts: 11
Joined: Tue 26. Apr 2016 10:12

Re: Lige nu..........

Post by jørgensen »

Hansen, det lyder godt. Jeg har tit haft lyst til at prøve med kontaktlinser, men er stadig lidt skeptisk. Er mest bange for at tabe dem, eller få gnedet dem ud, hvis øjnene løber i vand.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Lige nu..........

Post by HHansen »

jørgensen wrote:Hansen, det lyder godt. Jeg har tit haft lyst til at prøve med kontaktlinser, men er stadig lidt skeptisk. Er mest bange for at tabe dem, eller få gnedet dem ud, hvis øjnene løber i vand.


Nu er min erfaring jo ikke så stor endnu - men nu på dag 4 med linser kan jeg da sige at jeg ikke har tabt en endnu - og igår sov jeg til middag med dem I, og var også i bad :-)
Det sværeste er faktisk at få dem ud igen synes jeg... Men mon ikke det også kommer.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
jørgensen
Posts: 11
Joined: Tue 26. Apr 2016 10:12

Re: Lige nu..........

Post by jørgensen »

Det skal du da nok få lært. Øvelse gør som bekendt mester :heidio:
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Lige nu..........

Post by 99E »

jørgensen wrote:Hansen, det lyder godt. Jeg har tit haft lyst til at prøve med kontaktlinser, men er stadig lidt skeptisk. Er mest bange for at tabe dem, eller få gnedet dem ud, hvis øjnene løber i vand.

Jeg får dem aldrig gnedet ud, når øjnene løber i vand - oftere når jeg har tørre øjne.
Jeg eeeelsker mine linser!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Lige nu..........

Post by misssophie »

elsker også mine linser, men det er da sket nogle gange at de er forsvundet om på "bagsiden"...

-men de er altid dukket op igen.... :ehj:
Misssophie
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Lige nu..........

Post by HeidiO »

Jeg overvejer linser, jeg skal bare liiige tage mod til mig.....
Heidi
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Lige nu..........

Post by misssophie »

just do it!
Misssophie
Post Reply