Lige nu..........

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Lige nu..........

Post by Frieser9460 »

Er på job, men heldigvis er der kun en times tid, til jeg lukker ned for i dag og begiver mig på gåben ud til Aalborg Øst til mousserende vin og venindehygge! Uh, det bliver godt!!! :sanne:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
jørgensen
Posts: 11
Joined: Tue 26. Apr 2016 10:12

Re: Lige nu..........

Post by jørgensen »

Har jeg opdaget min vandvarmer er brudt sammen. Det var sgu et lidt koldt bad, og så lugtede der Brandt i bryggerset, da jeg var færdig, så fik slukket for den i en fart. Øv igen en udgift. Synes der har været en del den sidste tid.
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Re: Lige nu..........

Post by stratego »

Det er da godt nok træls med den vandvarmer. Godt de ikke koster en formue.
Her har vi pillefyr og i onsdags var det åbenbart for varmt til det kunne holde sig igang, så jeg blev også ret hurtigt færdig under bruseren.

Ellers har jeg været ved at søge lidt efter Lisette, men har ikke fundet noget. Nogen der har adgang til hestedata.
Det sidste jeg har hørt om hende er for år tilbage, hvor hun gik som rideskolehest over vestpå og var på et tidspunkt til salg.

Det eneste jeg kan finde er noget eksteriørtal fra 201 og 2015.

Hendes ID er: 208333200203574
;-) Smil til verden og den smiler til dig ;-)
Anita
Posts: 166
Joined: Fri 11. Jul 2008 11:12

Re: Lige nu..........

Post by Anita »

Må det godt blive fyraften...
Jeg skal hente hesten på hospitalet - der er i dag kommet svar på MRI scanning...
Dårlige - rigtig dårlige nyheder - der er ikke udsigt til at hun igen bliver ridehest
Alvorlig skade på dyb bøjesene og ledbrusk forandringer...
Selvom jeg nok havde det på fornemmelsen så er det alligevel hårdt - jeg har bedt dyrlægen om at starte processen omkring uanvendelighed...
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Lige nu..........

Post by Frieser9460 »

Øv med vandvarmeren! Håber ikke, den er alt for dyr at få udskiftet - det er pænt øv med kun koldt vand, når man skal i bad!

Her sidder jeg på nåle og venter på fyraften. Heldigvis er der nu kun en time til... så skal jeg bare lige have overstået lidt praktisk derhjemme, før jeg tager hul på den dejligste weekend!! :sanne:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Lige nu..........

Post by Illum »

Sikke en trist besked Anita, så var din frygt begrundet.

Her er dagen i gang, der laves morgenmad, pandekager.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Lige nu..........

Post by Stimata Doamna »

Lige nu overvejer jeg at tage på arbejde efter at have tilbragt pinseweekenden med en eb tur til Danmark (med cykeltur, matematiklektier, hestekig og alt for meget mad). Men jeg henter lige mine billetter til CHIO Aachen først, tror jeg. Det skal jo gøres. Arbejdet løber derimod ikke væk.

Hvor er det trist med din hest, Anita, det er ikke den slags beskeder, dyrlægen skal komme med!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Re: Lige nu..........

Post by stratego »

Lyder spændende med det der hestekig. Hvad kigger du efter
;-) Smil til verden og den smiler til dig ;-)
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Lige nu..........

Post by stardancer »

smukke-ped wrote:Jeg har været ude og få luft på min krop. Men når man er rødhåret, brænder man bare op, ude i solen. Så nu er jeg inde. Her er kaffe og ild i brændeovnen.

Jeg arbejder med mit semesterprojekt. Gad vide om de overhovedet vil godkende det? Nå, men det ser vi på.


Ja solen er dælme heller ikke min ven. Faktor 50 og stadig blevet rød :mur:
/Sofie
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Lige nu..........

Post by stardancer »

Har været i mødregruppe for anden gang idag. Det er så hyggeligt og idag fik vi så set den anden babypige i gruppen, hun sov nemlig under hele sidste møde :lol: HOLD nu op en hårpragt den lille tøs har :jeanie: Vi er møgmisundelige, her er baby nærmest skaldet :minna:

Udover det så har tøsen overskidt sengen i morges og overgylpet sig selv her til middag så mon ikke der også skal tisses ud over det hele senere :viben: Garanteret når jeg står og skifter hende :anonym: eller med lidt held - når FAR skifter hende :hhansen:

Lige nu sover frøkenen i sin kravlegård, så hun kan være frisk til at hygge når far kommer hjem :elsk:
/Sofie
Post Reply