Lige nu..........

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Anita
Posts: 166
Joined: Fri 11. Jul 2008 11:12

Re: Lige nu..........

Post by Anita »

Forsøger jeg at se aktiv ud på job...
Aftensmad i dag bliver kamsteg med kartofler,rødkål og sovs !
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Lige nu..........

Post by HHansen »

Har haft en helvedes dag på job - der skal snart ske forandringer, ellers holder jeg ikke til det.
Jeg er dog positiv for at der nok skal ske noget med det der plager mig snart...

Jeg er træt, udbrændt og har hovedpine... Så nu pakker jeg hunden og tager til træning, måske hjælper (om ikke andet så på hunden) :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Re: Lige nu..........

Post by Buusser »

Tror også jeg skal have gang i noget hundetræning igen. Det vil være godt for både hund og mig :hhansen: Manden undrer sig til stadighed over, at jeg ikke kommer mere trænet hjem efter de timer... Har du et sted du kan anbefale? Jeg blev så træt af DKK i Horsens, så lige nu træner vi ikke andet end jagt...

Det er noget skod med dårligt arbejdsmiljø - men godt du kan se dig ud af det og håber på en bedring.

Her er der snot i hele hovedet. Hele min aften er gået med at sove i arm med kat på sofaen. Har lige mandet mig op til at aftenlufte hunden og nu går det på hovedet i seng, så jeg håber på at være nogenlunde frisk til job i morgen.... :traet:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Lige nu..........

Post by HHansen »

Buusser wrote:Tror også jeg skal have gang i noget hundetræning igen. Det vil være godt for både hund og mig :hhansen: Manden undrer sig til stadighed over, at jeg ikke kommer mere trænet hjem efter de timer... Har du et sted du kan anbefale? Jeg blev så træt af DKK i Horsens, så lige nu træner vi ikke andet end jagt...


Altså nu er jeg jo formand i DcH Odder - så det vil jeg absolut foreslå :-) Vi har lydighed, Rally lydighed, Agility, familiehundehold - og et jagt hold :-) Frit valg på alle hylder...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Lige nu..........

Post by 99E »

...har jeg chokolademuffins.
Ungerne sover, vi voksne ser "Generation DF" og jeg har været til skolens årlige koncert fra 17:30-20:30.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
jørgensen
Posts: 11
Joined: Tue 26. Apr 2016 10:12

Re: Lige nu..........

Post by jørgensen »

drikkes morgenkaffe. Derefter tur med hunden og så afsted til Fyn og besøge søster og svoger. :rat:
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Lige nu..........

Post by Dorte Hansen »

Slåes der mave i stor stil..

Har lige ædt en million grillpølser med rivstærk sennep til..


Eller okay, det var "kun" 3, men det var også 1½ for meget, de smagte bare alt for vildt godt....
Nu med køter-bande!
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Lige nu..........

Post by Illum »

Drikker vi et glas hvidvin, efter en dag med flere ting gjort.

Hentet palletank på 1000L, slået alle plæner samler 1 ha. slået under hegner på alle folde samlet areal 5,5 ha.

Sprøjtet med kvanol på sydgavlen, over staldporten.

Båret havemøbler ud.

Dejlig dag, maden er under tilberedning, og jeg nyder at den bliver lavet til mg :-)
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Re: Lige nu..........

Post by Buusser »

HHansen wrote:
Buusser wrote:Tror også jeg skal have gang i noget hundetræning igen. Det vil være godt for både hund og mig :hhansen: Manden undrer sig til stadighed over, at jeg ikke kommer mere trænet hjem efter de timer... Har du et sted du kan anbefale? Jeg blev så træt af DKK i Horsens, så lige nu træner vi ikke andet end jagt...


Altså nu er jeg jo formand i DcH Odder - så det vil jeg absolut foreslå :-) Vi har lydighed, Rally lydighed, Agility, familiehundehold - og et jagt hold :-) Frit valg på alle hylder...


Det lyder da som noget jeg skal vide lidt mere om. :hhansen: specielt rally kunne jeg godt tro var noget for min hund og mig. Det tror jeg kunne være sjovt for ham. Nu vil jeg ikke hive dit foreningsarbejde herind i tråden, men ved du hvornår I starter nye hold op? Eller kan jeg finde info på jeres hjemmeside?

Her har jeg været lidt vissen de sidste par dage. Har godt nok været snottet og energiforladt, men nu ser det ud til at det vender igen. Herligt! Surt ikke at være på toppen i det her vejr. Får fint besøg af datter og barnebarn i morgen. Bliver fedt! Og i aften er svigersønnen her, da han har købt en helt ny jolle, der skal bo hos os når den ikke er i brug. :hhansen:
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Lige nu..........

Post by Illum »

Drikker jeg et krus the. Har samlet, nu visne, bunker af mælkebøtter sammen og hunde bæ.

Giver Kkerne deres masker på og en gang spray, selv om vinden i dag gør det besværligt at være et insekt på vingerne, godt.

Den ene N gavl har snart ny malet mur og træværk, så flot. Hurrrrrra for at solidt stilads der kan nå op i 5m højde.
Post Reply