Ting, jeg ikke forstår...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Ting, jeg ikke forstår...

Post by 99E »

Altså, listen er jo lang!

På den står bl.a.:

Hvis gud(er) er alvidende, almægtige og awesome, hvorfor er det så nødvendigt/gavnligt at bede til dem om helbredelse når nogen er syge? Gud(erne) ved vel allerede, personen er syg, og en eventuel guddommelig intervention burde vel være afhængig af om personen "fortjener" at blive helbredt - ikke af om vedkommende har en masse venner, der beder for vedkommende?
:ehj:

Generation DF. 'Nuff said.
Altså det er en interessant programserie. Men nogle af de der unge mennesker er jo isblanke?!
:peg:

Rosiner i bagværk.
:opkast:

Folk, der ikke kan lide makrelsalat.
:ehh: :nej:

At det er blevet OK at sige "Det der vil jeg ikke lære eller vide noget om" - om sådan almindeligt anvendelige life skills som at kunne fylde sprinklervæske på bilen, politik, IT på brugerniveau, at kunne skifte en tonerpatron på en printer og den slags.
Jamen jeg FORSTÅR det ikke. Why on Earth frivilligt vælge at ikke kunne udføre simple, praktiske små-opgaver?
Altså i dag har jeg siddet med en forælder, der simpelthen sagde, at det der IT, det kunne han ikke overskue at prøve, så derfor får hans søn ikke lavet så mange lektier på matematik-undervisningsportalen (Matematikfessor er ellers min hemmelige yndlingsfyr!), fordi det der med at skulle logge på og sådan noget og se en video, og finde rundt derinde, deeet... Puh. Yikes.
:doed:

Jeg forstår heller ikke ungernes madvaner.
Den ene uge er creme fraiche det eneste mad, de nogensinde vil spise.
Den næste SKRIGER Nuka af desperation fordi der er kommet klam, ækel, afskyelig VÆMMELIG creme fraiche på hendes hånd. Eller gaffel. Som hun lige stak ned i maden.
:aribeth:

Hjælp mig med at forstå!
Eller kom med andre ting, DU ikke forstår!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Ting, jeg ikke forstår...

Post by 99E »

smukke-ped wrote:Jeg forstår heller ikke, at det ikke er voldtægt, at en flok unge mænd på skift knepper en ung kvinde, der er gået kold, af flere årsager. Hun sagde ikke nej??? Så det er altså ikke voldtægt. Jamen hvad fanden er det for noget.

Nej, det forstår jeg heller ikke... :opkast:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Ting, jeg ikke forstår...

Post by HHansen »

smukke-ped wrote:Nu virker det åbenbart.


Og du forstår det stadig ikke :viben:

Jeg forstår ikke hvorfor 4 af de 8 nyindkøbte akvariefisk ikke er at se i akvariet her til morgen...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Ting, jeg ikke forstår...

Post by Illum »

Nemlig hvordan det kan være at et par jeans ikke, ved daglig brug, holder mere end 2 år??
Post Reply