Milo, det røde svin!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Milo, det røde svin!

Post by Illum »

Dyr med personlighed er toppen, min trimmer til hesten siger de er de mest selvbeviste heste hun ordner hove på, tager det som værende positivt.

Her er der en hund der altid kan komme på spisebordet selv med stole skubbet helt ind under bordet, i weekenden åd hun en håndfuld blandet kosttilskud og vitaminpiller! Vi gribe hende aldrig i det, men kigger vi ind af vinduet ser vi det ske.
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Milo, det røde svin!

Post by Illum »

Hvordan går hvem, hvor ?
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Milo, det røde svin!

Post by Illum »

Gør som i vov ? Du har tabt mig LoL eller gør som i gør noget ?

Nu skrive du gør, før var det går, du har TABT MIG...

Kan ikke sætte billeder ind, suk.
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Milo, det røde svin!

Post by Illum »

Ahaaaaaaaaa :-)

Jamen her er Cafedullen (Ragnarok) væk når hun ser mig gå mod bryggers, for det betyder jeg går ud og det gider hun ikke.

De må ikke sove i sengen, men hver morgen kl. 04.00 vågner Hærværk, ryster sig og hopper op i sengen for at sove til ca 06.

De ved dog alle, at det er strengt forbudt at gå på folden og de skal give vej for hestene.

Nøj nu hagler det..
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Re: Milo, det røde svin!

Post by Buusser »

smukke-ped wrote:Jeg er sådan en Crazy Dog Lady.....det kan jeg jo egentlig godt se.

Da jeg for 12 år siden fik Charlie, havde jeg da ikke planlagt at blive sådan. Men er det noget med os der ikke får børn, vi har noget med dyrene i stedet??


Årh jeg ved ikke Ped. For mit vedkommende går det meget fint med at være crazy dog-og cat lady på en gang, selvom jeg har fået børn. :linski:
Post Reply