Til grin

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Ikke lukket eller

Post by Illum »

Kun lukket for dem der ikke passede ind, altså de gl. der altid har været der er inde, og får af de nye som er af slagsen bruger der ikke giver den mindste bølgegang.

Og det der gik forud er jo så lyv, for det blev meddelt at det blev lukket da ejer ikke fandt det sjovt mere, ikke gad. Men sådan er det ikke og det er underlig opførsel..

Underlig opførsel af forumejer er set før med fx Kamphest, hvor ejer lovede bruger at det aldrig ville lukke, og så uden varsel lukket og så nedlagt..

Føler mig dog ikke til grin, trækker på mine skulder og tænker okay sådan er de altså.
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Til grin

Post by stinemull »

Ahh Illum, få nu lige hovedet ud af røven. Kamphest blev ikke lukket uden varsel. Det blev tilbudt overdraget til lige hvem som ville overtage, ingen ville overtage. Forummet lå online lige indtil den dag der skulle betales igen som lovet og stadig ville ingen overtage.

I den tid kamphest var lukket for nye indlæg lå der en email man kunne henvende sig på hvis man ville køre det videre. Igen var der ingen der henvendte sig.


Så lukket og slukket uden advarsel er vist din helt egen digtning.


Men savner du det, så har vi da sikkert stadig en kopi til at ligge i vores backup som du kan overtage. Domænenavnet kan du købe hos dk-hostmaster.
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Til grin

Post by stinemull »

Kamphest skulle opdateres og det var der ingen der gad. Der var heller ingen der gad betale for domænet eller sørge for servere.

At bruge kamphest var der heller ingennder gad mere.
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Til grin

Post by stinemull »

Nu var det jo dig selv der spurgte.


smukke-ped wrote:Hvorfor lukke det, hvis det køres uden administration, så passer det jo sig selv.

Så har folk et sted, de altid ved de kan vende tilbage til. Et sted der er "mand nok" til at stå alene og til altid at være tilgængeligt.



Og nej, der var ingen der ville overtage og bruge de få timer og få hundrede kr der skulle til for at køre kamphest videre. Alle fik skam tilbuddet helt åbent på forum.

Jeg gad ikke mere.
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Til grin

Post by stinemull »

Jamen så må du da undskylde at jeg svarer, hv-ord er ellers spørgende i min verden. Men hvad ved jeg, jeg er jo bare en almindelig dødelig. (læg mærke til det manglende spørgsmålstegn. Jeg forventer intet svar fra dig)

Ohh Var det forgående overhovedet en sætning? Jeg glemte jo et punktum. (Det må du så gerne svare på, der er jo et spørgsmålstegn.)


Jeg skal nok prøve ikke at svare dig mere, nu jeg ikke engang kan læse ordentligt og forstå at dine sætninger med hv-ord ikke nødvendigvis er spørgsmål.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Til grin

Post by HHansen »

Det har faktisk undret mig længe, at der ikke er flere der gider være her på Strigler.. altså flere af dem der vandrer fra forum til forum, i takt med at de åbnes og lukkes...
Jeg har aldrig været på Hestefolket, for jeg gad ikke oprette en bruger. (eller rettere, jeg gad ikke være et sted hvor man SKAL logge ind)
Jeg kunne godt lide Kamphest, men fra den dag det blev meldt ud at Stine ikke ville stå for det mere, der døde det. Ingen ville overtage, og alle stoppede med at skrive..

Og så flytter de til Hestefolket - og bliver uvenner og lukker tilsyneladende... Men ingen dukker op her.. Det synes jeg er sært.

Men hvor meget skal der til før man bliver så knotten at man råber "Røv" og skrider det er nok meget forskelligt.. I øjeblikket er det jo mig der betaler Strigler og står for det.. men selv efter en lang periode med begrænset aktivitet har jeg nu ikke lyst til at droppe det og lukke det ned. Men det kunne da være hyggeligt hvis nogen ville udfordre os herinde og se om de kan få det lukket :lolskilt:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Til grin

Post by Illum »

Ved ikke om LenaG har været på Strigler :-)

Jeg har i årevis været meldt til her, men har ikke noget at rigtig bidrage med, ikke noget der er sådan rigtig strigleragtigt, hvis det kan skrives på den måde. Jeg tuller rundt med mine heste, hunde og vores ejendom, så ikke meget for andre at interessere sig for der :-)

Jeg ved ikke at af folk blev uvenner på HF ? Det blev skrevet at det lukkede fordi ejer ikke orkede mere, ikke fandt det sjovt...Ikke meget ærlighed over det.

Men med dobbelt op af bruger, nogen meget aktive, blev det for meget for de gode gl. HFer de kunne ikke li´der var så meget at tage stilling til, svare på følte de, ja det skrev de selv.

Men det er fint at de nu igen har det som de nu kan klare det :-) HF er et enestående ex. på at man skal passe på hvad man ønske sig, de ønskede sig mere liv, fik det og så trak de sig.
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Til grin

Post by Illum »

Ja her er livet også en rolig hverdag, og jeg er meget tilfreds med hverdag, så er ingen syge eller ved at dø, og ingen døde. Alt køre som der gjorde i går, støt og roligt.

JO Lena har en bruger her på Strigler og har brugt den.
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

HHansen

Post by Illum »

HHansen wrote:Det har faktisk undret mig længe, at der ikke er flere der gider være her på Strigler.. altså flere af dem der vandrer fra forum til forum, i takt med at de åbnes og lukkes...
Jeg har aldrig været på Hestefolket, for jeg gad ikke oprette en bruger. (eller rettere, jeg gad ikke være et sted hvor man SKAL logge ind)
Jeg kunne godt lide Kamphest, men fra den dag det blev meldt ud at Stine ikke ville stå for det mere, der døde det. Ingen ville overtage, og alle stoppede med at skrive..

Og så flytter de til Hestefolket - og bliver uvenner og lukker tilsyneladende... Men ingen dukker op her.. Det synes jeg er sært.

Men hvor meget skal der til før man bliver så knotten at man råber "Røv" og skrider det er nok meget forskelligt.. I øjeblikket er det jo mig der betaler Strigler og står for det.. men selv efter en lang periode med begrænset aktivitet har jeg nu ikke lyst til at droppe det og lukke det ned. Men det kunne da være hyggeligt hvis nogen ville udfordre os herinde og se om de kan få det lukket :lolskilt:


Ville Striglerne ikke finde det sååååå ligegyldigt med folks daglige skriv som ikke er menings skabene, ikke flytter holdninger ikke udfordre nogen som helst ? For det er jo det det tit bliver, nemlig skriv om hvad man skal, laver, har gjort i dagens løb :-) Kender vi ikke hinanden "alt for godt" til at vi kan skabe noget skarpt og livligt forum ?
Plus mange der har været med rundt lever jo et liv som landmandens "usynlige ko" som er en der ikke gør andet end det den skal, så ikke meget bølgegang der.

Jeg selv deler ikke meget, for hvem orker en der bare er top tilfreds, hver dag :linski: og jeg har ikke rigtig noget at dele, faktisk.

GISP jeg er en "usynlig ko" :jeanie:
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Til grin

Post by Illum »

Kan vi jo godt, men så bliver der råbt RØV og en eller anden lægger sig hen i fosterstilling..
Post Reply