Kan det nu passe

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
GitteT
Posts: 3
Joined: Mon 3. Mar 2008 17:27

Re: Kan det nu passe

Post by GitteT »

er det ikke sådan et generelt problem at man får mindre tid til alting, fordi der sniger sig flere og flere ting ind, som man også skal have fordelt den i forvejen begrænsede tid ud på, ..og så glemmer man nogle steder, ...så er det også bare nemmere at spise kage og lade være med at skrive..
/Gitte
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Kan det nu passe

Post by Frieser9460 »

Ohøj... jeg kigger stadig herind af og til... men får skrevet alt, alt for lidt. :roed:

Jeg er en af dem, der skriver på Hestefolket og egentlig finder mig nogenlunde godt tilpas der, selv om jeg nogle gange møder nogle holdninger, der får alle mine små nakkehår til at stritte. Det gør jeg jo også så mange andre steder... :ehj:

Om jeg så er en af dem der derinde, folk er ligelgade med, eller om jeg er en dem, de har en holdning for eller imod, er jeg lykkeligt uvidende om... og foretrækker, at det forbliver sådan. :hhansen:

Ud over min aktivitet på Hestefolket, slår jeg lidt op på Facebook i ny og næ, men min netaktivitet er også sådan helt overordnet faldet i forhold til tidligere. Der er for mange spændende ting udenfor nettet, der trækker i mig... :-)

Af en eller anden årsag har jeg ikke set din blog på Facebook, Ped. :ehh: Men nu har jeg lige siddet og læst den... og bliver nødt til lige at skrive: Hold kæft, hvor er du stærk og sej!!! :respekt:

Det er en virkelig god og velskrevet kronik, som fik mine små grå i sving, og jeg har den dybeste respekt for din personlige styrke og evne til tilgivelse. Uden at skulle redde mig ud i en længere historie her, er jeg jo også iblandt de, som desværre har haft utroskaben tæt inde på livet (ikke i mit nuværende forhold, altså), så jeg kender smerten... og er nok en af dem, som har udviklet en noget skarpere holdning overfor utroskab, end din. Men jeg synes, det er vildt imponerende og super sejt, at du kan vælge at håndtere din mands utroskab, som du gør. Det kræver både kæmpe styrke og overskud. Så RESPEKT!! :respekt: :respekt:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kan det nu passe

Post by HHansen »

smukke-ped wrote:Tak

Kender i det, ja ja det skulle have været med stort i, men det blev et så ikke. Men kender i det, at ens, i det her tilfælde, min, computer er så langsom i optrækket at man har mest lyst til at åbne vinduet og kyle lortet ud?

Okay, selvfølgelig gør i ikke det, da det jo er min computer, men lad os antage at i ved hvad jeg snakker om, så kan i rigtig nok forestile jer hvor pisse irriterede det er, at være mig, i dette øjeblik.


Jow det kender jeg godt. Men så købte jeg mere ram og en ny harddisk og installerede win 8 istedet for den 7'er jeg havde. Og så blev den god igen :jeanie:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Kan det nu passe

Post by Intunia »

HHansen wrote:
smukke-ped wrote:Tak

Kender i det, ja ja det skulle have været med stort i, men det blev et så ikke. Men kender i det, at ens, i det her tilfælde, min, computer er så langsom i optrækket at man har mest lyst til at åbne vinduet og kyle lortet ud?

Okay, selvfølgelig gør i ikke det, da det jo er min computer, men lad os antage at i ved hvad jeg snakker om, så kan i rigtig nok forestile jer hvor pisse irriterede det er, at være mig, i dette øjeblik.


Jow det kender jeg godt. Men så købte jeg mere ram og en ny harddisk og installerede win 8 istedet for den 7'er jeg havde. Og så blev den god igen :jeanie:

Har du installeret Windows 8 :-o
Det tør jeg ikke før jeg har alle eksaminer er overstået.

- (hvorfor har jeg det mon sådan med windows, at jeg generelt er pisse bange for opdateringer! :mur: )

Ped - Jeg læste også din kronik for en del tid siden. Jeg blev fucking ked af det, på dine vegne :oeje:
Men skrive, det kan du altså :mikkel:
bla bla bla
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Kan det nu passe

Post by stardancer »

Jeg lurer også stadig herinde men her er ærligt talt noget dødt... Har i fundet nye græsgange :fy:

Jeg er iøvrigt halvvejs i mål med vores 3 barn nu - en lille pige :elsk: Termin 12 marts :heidio:
/Sofie
Post Reply