Hvor er I allesammen henne?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Hvor er I allesammen henne?

Post by KatieKat »

Er I ude og nyde det gode forårsvejr? Hvem bliver gift, skilt, får børn, får nye dyr eller oplever noget andet interessant?
Skriv. Underhold mig. Jeg ligger her og er sløj og forlystelsessyg.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Hvor er I allesammen henne?

Post by HHansen »

Jeg er lige her.... :hhansen:

Hvor har du været? Og god bedring til dig!

Intet nyt hos mig. Ingen nye dyr, ingen ny mand eller børn.

Ahhh - det er løgn at der ikke er noget nyt... Manden og jeg har en idé vi er igang med at føre ud i livet. Den er stadig hemmelig for at ingen andre skal stjæle idéen, men domænerne er købt og firmaet oprettet... Jeg får titlen IT-chef og Databaseadministrator.. :viben:

Og nu vil jeg tage ud og spise Sushi med min datter - håber der er flere der gider skrive noget til dig, her er faktisk ret dødt og det kunne være fint at høre hvad alle laver :linski:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Hvor er I allesammen henne?

Post by 99E »

Jeg tager en lur. I hvert fald om lidt.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Hvor er I allesammen henne?

Post by Intunia »

Jeg ligger lige her i min sofa og er dødtræt.

Men hvad med en opdatering fra din side af?
bla bla bla
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Hvor er I allesammen henne?

Post by Frieser9460 »

Øv med helbredet, KatieKat. Rigtig god bedring - jeg håber, du snart bliver frisk igen. :-)

Hjemme hos mig har alting været på den anden ende de seneste uger. Først var der påsken med sådan omtrent en million familiefødselsdage (både min nieces, min søsters og min egen x 3 for at få hele familien med, selv om alle ikke tåler hinanden), påskefrokost osv. Det var super hyggeligt, men jeg indrømmer blankt, at jeg også var lidt brugt bagefter. Jeg kan jo ikke finde ud af det der med at købe kager, boller osv., så jeg stod begravet i diverse skåle med bolle- og kagedej fra onsdag den 1. april til mandag d. 6. april. :hhansen:

Lige, som jeg så havde forberedt mig på, at NU kunne jeg slappe lidt af og få ladet batterierne helt op igen, besluttede svigermor sig for at opgive livet. Hun døde natten til onsdag d. 8. april. Selv om hun var gammel (hun ville være blevet 92 år her i juni), kom det ret uventet og uden forvarsel. Dog fik hun den død, hun ønskede sig... hurtig, nem og uden smerte i hjemlige omgivelser. Men det har betydet sorg, en hel masse praktiske gøremål og besøg af hele svigerfamilien fra udlandet i hele sidste uge samt bisættelse sidste onsdag, og så skulle jeg også lige servere til en konfirmation i søndags.

I denne uge er der møde i banken, tandlægebesøg og familiefødselsdag (denne gang for min nevø) ud over arbejdet...

Så helt kort kan jeg vist bare konstatere, at jeg ikke keder mig. :hhansen:

Hvordan går det hos dig, KatieKat? Det vil vi da også gerne høre. :-)
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Hvor er I allesammen henne?

Post by annetteB »

Jeg er lige her. I min seng. Med kaffe.
Om lidt vil jeg stå op og passe mit stadig relativt nye job i delikatesseforrteninen (uhm, ost!) og ellers pleje min forlystelsessyge ved at få Tomas på besøg i weekenden.
Hvis du har tid og lyst, så er jeg i Kbh fredag og lørdag i næste uge. Det er så længe siden jeg har set dig :-)

Jeg er hverken blevet gift, skilt eller har fået flere børn siden sidst.
Nok godt det samme.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Hvor er I allesammen henne?

Post by MinnaN »

Æææhhøhhh...

Mit ældste kid er blevet 21 og behørigt fejret og er godt i gang med livet.
Der er blevet holdt nonfirmation for mellemste kid i januar, som er totalt blomstret op efter skoleskift!
Mindste kid er hammergod i skolen og ved meget for en 8-årig.

Jeg er blevet kæreste med en pilot, har fået to bonussønner på 14 og 18 og har det bare rigtigt godt i mit liv. :elsk: Så jeg har fået mine 5 børn. :skoer:

Mine unger og jeg skal til konfirmation hos Pilotens yngste kid i maj. Det bliver underholdende.

Der er et godt fungerende og stabilt samarbejde mellem Bøvsedragen og jeg omkring vores børn, så det er totalt topnice der.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Hvor er I allesammen henne?

Post by KatieKat »

Dejligt at høre at I stadig er derude. Og har det godt.
Jeg nyder lyset og foråret og I morgen skal jeg i biffen med verdens dejligste papsøn.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Hvor er I allesammen henne?

Post by Godzilla »

Jeg har mærkeligt nok heller ikke fået børn på det seneste :hhansen:

Rositta er afhændet til et supergodt sted.

Jeg er i behandling for Bipolar II på Psykiatrisk Center Ballerup (ambulant på nær et par korte indlæggelser), og det håber jeg at jeg snart kan mærke en effekt af.

Hvad med dig Dorthe? Hvor har du været?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Hvor er I allesammen henne?

Post by 99E »

Vi har heller ikke fået flere unger siden de to terrorister...
Og om lidt pakker jeg svømmetøj og badebleer, og så gentager vi svømmehalssuccesen.
Her fra sidste tur:
Image

Image
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply