Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner * Arcade    Dato og tid er tors 23. nov 2017 05:19

Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
 Valg 
Forfatter besked

Geografisk sted: syd på næsen.
Highscores: 15
Indlæg Valg
Der har ikke været så meget valgsnak på strigler...

Ved i hvad vil stemme?

Stemmer i på personer eller et parti ?

ons 17. jun 2015 21:32
Brugeravatar

Geografisk sted: Hovedgård
Highscores: 13
Indlæg Re: Valg
Altså der er jo flere timer til jeg skal stemme, skal lige til kiropraktor med hunden først :hhansen:
Så jeg har gooood tid til at bestemme mig.

Og ender nok med at stemme personligt og det samme som jeg plejer. :lea:

Er i mit stille sind bekymret for udfaldet af valget - mest fordi jeg lidt synes at vi kun har valget mellem pest eller kolera.

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!

tors 18. jun 2015 15:08
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordfyn
Jeg stemte Pernillr Skipper, da hum har forstand på IT. Ellers kunne Dan Jørgensen måske have fået min stemme, Men når nu DF har vundet, må vi se om de lever op til dyrepoliti!
:peg:

Al problems are people problems: No people, no problems!

fre 19. jun 2015 05:36
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh N
Arrrrrghhhhhhh

fre 19. jun 2015 06:59
Brugeravatar

Geografisk sted: Hovedgård
Highscores: 13
Anja skrev:
Arrrrrghhhhhhh

Jeg er ikke uenig!

Har lyst til at emigrere... har ihvertfald ikke meget lyst til at bo i et land hvor DF er i regering. Jeg tvivler på at de kommer til at indfri alle de løfter de har givet gennem tiden - f.eks dyrepoliti. Og så håber jeg at deres vælgere er klogere næste gang.

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!

fre 19. jun 2015 07:14
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Mødet eneste der her til morgen gør mig lidt glad er, at Århus-området trods sit ry for at huse mere end almindeligt mange idioter i white pride ligaen, trods alt havde flertal for rød blok.
Så. Det er alligevel lidt rart. Så tør jeg måske godt gå uden for matriklen de næste fire år.
Men jeg er godt nok ikke stolt sf resultatet. Det er beskæmmende, at ikke flere stemmer til fordel for dem, der er værre stillet end man selv er.

fre 19. jun 2015 08:19

Geografisk sted: syd på næsen.
Highscores: 15
Det ser ikke ud til at blive helt let for Løkke,at danne en blå flertalsregering!
Og DF hold da op nogle svagpissere!

Vi vil, vi vil, nej forresten ikke alligevel...
-poogift

søn 21. jun 2015 21:22
Brugeravatar

Bare rolig danskere - det skal nok gå alt sammen :viben: :viben:

https://www.facebook.com/AdamogNoah/videos/vb.394536510564844/997026826982473/?type=2&theater

BeritH

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag

man 22. jun 2015 14:32
Brugeravatar

Geografisk sted: Bratbjerg, Danmark
Min stemme røg til det sædvanlige parti igen i år... dog endte min personlige stemme på en anden kandidat end tidligere.

Og lad mig bare sige det sådan, at det IKKE var et valgresultat, jeg følte mig særligt tilfreds med... :nej:

DF i regering... puha for en gyser! :wow: Men de er vel også sådan mere eller mindre allerede begyndt at løbe fra deres valgløfter, er de ikke?

Èn gang Frieser - altid Frieser!

ons 24. jun 2015 10:04
Profil Hjemmeside
Brugeravatar

Geografisk sted: Nans-sous-Sainte-Anne
Det er altid vældig interessant at betragte et lands parlamentariske krumspring - særligt når man ikke selv har noget i klemme.

Danskerne har for nylig fået en forsmag på hvad I kan forvente hvis Enhedslistens fremgang fortsætter og de kommer til fadet. Enhedslisten har ødslet en svimlende formue på bycykler, tiltænkt pendlere i København. Et fatamorgana projekt ingen har efterspurgt, og ingen kan anvende uden NEM-ID, fremvisning af straffeattest, indtastning af dit kæledyrs sidste vaccinationsdato og jeg skal komme efter dig.

Morten Kabell fra Enhedslisten er fortrøstningsfuld, for han har ifølge pålidelige kilde fået en ny vision - pendlersko. Morten Kabell har uopfordret fået tilsendt en mail fra et nigeriansk firma som tilbyder pendlersko der til fulde opfylder en anden af Enhedslistens visioner - nemlig hurtigst mulig at løbe tør for andre folks penge.

Enhedslisten er begejstret, for disse pendlersko har bl.a. indbygget GPS der automatisk udregner CO2 besparelsen i kommunen der online opdateres på Facebook hvor værdi opgøres i likes. Omkostningerne er uden betydning. Selv om resten af verden for længst har taget de almindelige regnearter til sig i beregning udgifterne, lover Enhedslisten at de fortsat vil anvende drømmefangere.

Desværre er Enhedslisten ikke i stand til at adskille visioner fra hallucinationer. :linski:

søn 12. jul 2015 07:35
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Svar på emne   [ 13 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste