Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner * Arcade    Dato og tid er tors 23. nov 2017 16:41

Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
 Hvor er I allesammen henne? 
Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: 3905, Nuussuaq, Grønland
Indlæg Re: Hvor er I allesammen henne?
SE LIGE HER!!!!
SE!!!
KAN I SE DET????

Billede

The thing to see er: Der er synlig asfalt på vejene. I begge spor. Våd asfalt med smeltevand. Det betyder forår - for hele vinteren kører vi jo på det der lag af sammenpresset sne/is med skærver drysset over...

FORÅÅÅÅÅÅR!

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!

søn 26. apr 2015 17:31
Profil Hjemmeside

Geografisk sted: syd på næsen.
Highscores: 15
smukke-ped skrev:
Jeg har et behov for at komme ud og se og opleve....min mand har behov for, at jeg ikke kommer ud og ser og oplever. Det er ikke altid lige morsot. Jalousi er noget skidt.

Åhh det er SÅ belastende. Sådan en kæreste har jeg engang haft! -poogift
Jeg dumpede ham på Zanzibar og rejste selv videre :ninie:

søn 26. apr 2015 21:10
Brugeravatar

smukke-ped skrev:
Jeg har et behov for at komme ud og se og opleve....min mand har behov for, at jeg ikke kommer ud og ser og oplever. Det er ikke altid lige morsot. Jalousi er noget skidt.

Jalousi er noget rigtigt skidt og meget svært at leve med.

Hvad er det du har behov for at opleve - og kan manden din ikke bare deltage i løjerne? Eller gider han ikke? I givet fald er det jo hans egen skyld at du oplever på egen hånd.

BeritH

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag

man 27. apr 2015 10:30
Brugeravatar

Geografisk sted: Bratbjerg, Danmark
smukke-ped skrev:

Jalousi er noget rigtigt møg! :tommelned: Er det ikke sådan en af de der ting, I kan snakke om? Kunne manden evt. komme med ud at opleve, så han ikke behøver være jaloux?

Èn gang Frieser - altid Frieser!

man 27. apr 2015 11:06
Profil Hjemmeside
Brugeravatar

smukke-ped skrev:
Der er meget at være jaloux over. Men de store problemer er åbenbart: mit udseende, min påklædning og min adfærd.
Han er jo selv meget ude og pleje egne interesser, og det er glædeligt, sundt og hvad ved jeg ikke. Jeg blander mig ikke. Jeg vil gerne være sammen med mine veninder og hygge mig med dem. Så forventer jeg at få samme frihed som jeg giver ham.

Men der er jo ikke så meget andet at gøre end at tage en snak om det, og så finde ud af om stadig I vil samme vej eller om det er tid til at gå hver sin vej.

Hvad bunder jalousien i? Er der noget om snakken? Er det din opførsel eller hans opfattelse af tingne der er ude i skoven - eller er det en kombination? Kan han tage hensyn til din "ud-trang" uden at gøre vold på sig selv? Kan du tage hensyn til hans jalousi uden at gøre vold på dig selv? Typisk skal der jo indgås nogle kompromiser, hvis tingene skal løses. Er I hver især villige til det?

BeritH

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag

tirs 28. apr 2015 12:30
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Puh. Jeg har ikke gode erfaringer med jalousi. Det er som med vrantenhed: er det een gang begyndt, så bliver det alt for ofte kronisk.
Og som med mange andre kroniske sygdomme, så eskalerer det kun med tiden.

ons 29. apr 2015 09:23
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh N
Jeg skriver bachelor...

ons 29. apr 2015 10:54
Brugeravatar

Der er den lille ting med jalousi, at det tit og ofte bunder i lavt selvværd. Man er bange for, at personen, man elsker, stikker af med en, der er bedre, fordi man ikke selv føler, at man er "god nok".

Bare sådan til eftertanke (du behøver ikke svare her, hvis du synes, det er for privat): Hvad gør du for at vise både din kæreste og andre, at han er din og du er hans, når I er ude sammen??

Jeg tænker, at det måske bare kan være "småting", der skal til for at gøre hele situationen bedre.

ons 29. apr 2015 14:59
Profil Hjemmeside
Brugeravatar

Geografisk sted: Fensmark
Highscores: 3
Jamen... Jeg går i noget behandling for angst og depression. Så jeg prøver bare at passe på mig selv og heldigvis går det i den rigtige retning. Så jeg læser, tegner og prøver at komme ud og få en masse lys hver dag.

ons 29. apr 2015 22:05
Brugeravatar

smukke-ped skrev:
Det er ikke for privat, det kan vel dårligt blive mere privat, end det jeg har skrevet de sidste par dage.... :anonym:

Hvis du tænker om vi går i byen sammen, så nej. Men er vi ude ved venner eller ude og spise eller hvad nu, så vil jeg gerne holde i hånd, og sådan noget som kærtegn gør vi også. Alt afhænger af hvor vi er og hvem vi er sammen med.

Det er mange år siden, at vi har været i byen sammen. Jeg er bange for at det ikke bliver særlig sjovt, hvis han skal med, for så vil han bare sidde og holde øje med mig, og hvem jeg kan finde på at kigge på.... :traet:

Åh... jeg kender typen... Det er næsten ikke til at holde ud (jeg ved det af erfaring)!! :nej:

Kunne din kæreste ikke overtales til at søge noget hjælp af en slags? Det må jo også være rigtig, rigtig hårdt for ham at have det sådan, tænker jeg...

tors 30. apr 2015 13:33
Profil Hjemmeside
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Svar på emne   [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste