FEBRUAR!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

FEBRUAR!

Post by CXEC »

Hov! Hvor blev Januar af? :viben:

Hmm.... Time flies when you're having fun - det er der ngogle amerikanske piger der syger om...eller sang om.... Eller de sang Time goes so fast when you're having fun... :jeanie: Pigebandet hedder BANGLES forresten.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: FEBRUAR!

Post by misssophie »

min krop overvejer at starte februar med en gang influenza...
Misssophie
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: FEBRUAR!

Post by BeritH »

misssophie wrote:min krop overvejer at starte februar med en gang influenza...


Lortekrop :brok: :brok: :brok:
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: FEBRUAR!

Post by misssophie »

Totalt møgskrog...

- Det hjalp dog at min flinke nabo havde lavet stuvet hvidkål, oghavde sat en solid ladning frem til mig :katiekat:
Misssophie
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: FEBRUAR!

Post by HHansen »

misssophie wrote:Totalt møgskrog...

- Det hjalp dog at min flinke nabo havde lavet stuvet hvidkål, oghavde sat en solid ladning frem til mig :katiekat:


mm stuvet hvidkål! :aribeth:

Vi har startet måneden med at lave madplan og købe ind til det hele. Dejlig fornemmelse at vide hvad man skal lave, istedet for at stå i brugsen og stirre ned i køledisken og være helt idéforladt..
Vi har da også allerede fået et par retter vi ikke har fået i årevis.
Jeg kan jo egentlig godt lide at lave mad - men er gennem de sidste par år faldet lidt i fælden med at vi laver de samme 10 retter... hele tiden.. pissekedeligt!

Så nu prøver vi madplan i en periode. Fandt en sted på nettet hvor man kunne vælge opskrifter ud og lave planen derefter. Og så udskrive sin indkøbsliste. Det var morsomt, for vi havde ikke nærlæst opskrifterne, så da vi rendte rundt i bilka kunne vi spekulere over hvad vi mon skulle bruge julekål, mandler, kommen og porrer til. :hva:

Jeg kan ikke sove om natten for tiden :doed: i nat blev det til 1½ time.. det er altså for lidt. Nu har jeg lyst til at sove på sofaen - men det går jo ikke... det skulle helst først være i nat...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: FEBRUAR!

Post by annetteB »

Jeg har afsluttet januar og startet februar med en bihulebetændelse,
Og for første gang i snart tre år har jeg haft råd til at gå til tandlæge, hvilket er meget heldigt eftersom jeg har knækket en tand.
Tanden kan reddes, YAY! Har fået overslag på det og jeg har endda råd til at få skiftet to ældgamle kviksølvplomber OG en tandrensning, så jeg har bestilt tid sidst på måneden til det hele!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: FEBRUAR!

Post by Godzilla »

Jeg ligger i min seng og hygger til lyden af vand der drypper fra mit loft ned i et vandfad. Det tør åbenbart, øv, jeg vil have at sneen bliver liggende.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: FEBRUAR!

Post by misssophie »

det er altid sørgeligt når folk ikke har et liv, og bliver nødt til at leve det gennem andres...

-man må da håbe at hun snart finder noget mere fornuftigt at tage sig til,- for det hun har gang i er da gustent og en lille smule pinligt...
Misssophie
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: FEBRUAR!

Post by misssophie »

har lejet superlækkert sommerhus ved Ebeltoft om nogle uger

vi har været i området før,- så vi gider ikke se de typiske turistattraktioner, og desuden har vi hundene med...

er der nogen der bor i området og har nogle rigtigt gode fif til flotte gåture med hundene? - eller i det hele taget steder man kan se og ting man kan foretage sig når kræene er med?
Misssophie
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: FEBRUAR!

Post by BeritH »

smukke-ped wrote:Tiden haster afsted, uden jeg kan nå at følge med.

Jeg får nogle gode 10 og 12 taller, for mine afleveringer, og fremtiden banker på døren. Hvad gør jeg? Det ved ingen.

Hvad er det, der får et ellers tilsynladende velfungerende kvindemenneske til, at følge mig som en vanvittig, rundt på Facebook? Jeg har lukket min egen profil ned, for flere personer, som ikke behøver denne adgang til mine aktiviteter. Hun er en af dem. Alligevel sidder hun og endevender mine venners status'er, for at se om jeg har skrevet noget. Der er nogen der ikke har nogen spærring, så alt hvad der skrives kan ses, af alle. Også mine kommentarer på det skrevne, kan læses. Men jeg havde egentlig ikke forestillet mig, at jeg ville være så spændende på nogen, at behovet for at søge det frem, er der.

Når denne kvinde læser hvad jeg skriver, taler hun med andre om det. Det er hånligt og nedladende, det hun har at sige dertil. Bland andet om mine møbler og min øvrige livsstil.

Måske hun også læser med her. Hvis hun gør, så ved hun nu, at jeg synes hun er sørgelig.


Mon ikke bare sådan en skal ties ihjel. Så er det vel knap så spændende.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Post Reply