Januar

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Januar

Post by stinemull »

Den kunne du da godt bruge Ped.

Jeg vil kun have en pony, har for mange heste allerede.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Januar

Post by MetteboDeluxe »

Ved Hammershøj mellem Randers og Viborg :)

Ja overvej det lige. Han er et super godt dyr, jeg har bare ikke overskuddet til ham som alting er nu. Han er noget mere langpelset og uplejet end han har været. Og tyndere. Så er du advaret


Han har ingen problemer med vejrtrækningen nu og står i den samme stald, bare med et vindue han kan stikke hovedet ud af. Og han har stået i indendørs bokse før uden problemer og står på halm og får hø uden det bliver problematisk for ham. Jeg tror bare han blev presset over evne med en lidt lukket stald der blev muget ud mens han stod midt i det.


Og hvis det kunne have interesse for en periode ind til sommergræsset ville det også være fint.
* Kendt for :mettebo: *

* G
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Januar

Post by Intunia »

Mon ikke din mand synes det er en god ide. Så får du ikke så meget tid til at rende i byen :druk:
bla bla bla
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Januar

Post by aribeth »

Luxus er en SØD hest. Det kan jeg skrive under på. Trænger du ikke også snart til at besøge mig igen? Mette bor jo ikke langt fra mig.
Raxacoricofallapatorius
Post Reply