Året der gik - Året der kommer

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Året der gik - Året der kommer

Post by Intunia »

Nå hvordan var 2014 for Jer ?

Her var det sådan et jævnt år.
Manden har fået nyt arbejde, og er mere overskudsagtig og glad når han kommer hjem - dejligt
Drengen trives, men vi skal nok aktivere ham noget mere, evt. finde noget sport han gider.
Hestene trives også, og jeg håber på, at jeg får mere tid til at ride i det nye år, hvilket nok ikke er sandsynligt. Cooper faldt i en afvandingskanal for et par måneder siden, og jeg havde nær ikke fået ham op. Men det lykkedes. :elsk:
Vi var et smut i Sverige på campingtur. Jeg eeeelsker Sverige!

2015 bliver mit sidste skoleår. Det er fedt, at jeg kun har praktik og speciale tilbage, så jeg kan komme ud i virkeligheden igen. Den savner jeg.
ellers er der ikke rigtigt nogle planer for 2015...
bla bla bla
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Året der gik - Året der kommer

Post by misssophie »

helt overordnet har det været et totalt skod år, hvor alt der kunne gå galt gik galt,- samtidig

div. ting lysner heldigvis og andre ting vil få en naturlig afslutning på anden vis,- så jeg er sikker på at 2015 næsten kun kan blive bedre

-vi er dog stadig begge ved godt mod, heldigvis...
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Året der gik - Året der kommer

Post by aribeth »

Jeg har altid lidt svært ved at huske sådan et helt år... hvad var det nu lige præcis der skete og skete det i år eller var det sidste år.

Men sådan af hvad jeg kan huske, lige bortset fra diverse neuroser og hypokondrianfald og så videre, så har det vist været et meget ok år... vist nok ikke nogle store ulykker eller lignende, men året er jo ikke ovre endnu. :hhansen:

2015 bliver anderledes... jeg er færdig med min uddannelse til sommer og lige som dig Intuina, glæder jeg mig til at komme ud i verden for alvor igen. Jeg får også et skolebarn...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Året der gik - Året der kommer

Post by HHansen »

Mit år har vist været meget godt - sådan i store træk. :hhansen:
Heldigvis er min hukommelse så dårlig at jeg glemmer de dårlige ting.

Mit job stinker stadig, jeg er stresset og ked af det - men der kommer vel til at ske en forandring på det område på et tidspunkt.

Næste år... det bliver et godt år :jeanie:
Både manden og jeg bliver 50 og festen er planlagt og invitationerne sendt ud.
Jeg skal også på Skanderborg festival for min fødselsdag falder på lørdagen under festivalen.. så der er vel 30.000 mennesker og et antal bands der hjælper mig med at fejre dagen - samt et par af mine børn og nogle af mine bedste venner. Hvad mere kan man ønske sig :elsk:

Derudover har vi allerede billetter til flere gode oplevelser og koncerter - og i januar skal vi til Nordnorge og se nordlys og køre hundeslæde.

Jeg glæder mig til 2015 :elsk:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Året der gik - Året der kommer

Post by annetteB »

Jeg har haft et dejligt år.
Forærede mig selv en motorcykel i foråret, efter i 13 år at have været foruden. Jeg har allerede kørt over 2000km på den, så det har været en succes :elsk:
Jeg har skiftet job til et nyt med bedre arbejdsklima og væsentligt bedre arbejdstider :elsk:
Jeg har skiftet hus - fra et dyrt rækkehus til et billigt hus som både er større, ligger tættere på vand og skov og endda har udestue og køkkenhave og en kæmpe terrasse :elsk:
Jeg har fantastiske venner, både nye og gamle - og fantastiske børn! :elsk:
Eneste sorte sky er økonomien, som efter min skilsmisse i 2011 nok aldrig nogensinde vil blive rigtigt god igen. Men man kan jo vænne sig til meget -cookie
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Året der gik - Året der kommer

Post by 99E »

Første halvdel af 2014 var ret nederen.
Anden halvdel er... gået hurtigt.

Vi fik sådan et mini-quiz-spil i julegave - sådan et "Hvad kan du huske om 2014"-spil.
I vores tilfælde er det så mere "Hvad har du aldrig hørt om i 2014-spillet" - det gik fint med de større politiske begivenheder - alt sport, (pop)kultur etc var vi helt blanke på...

I 2015 har jeg planer om at være mindre gravid og blive mindre tyk.
Og... :jeanie: ...at starte på arbejde, plukke sortebær og kvan og urter og sejle og fiske.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply