November og efteråret har sat ind

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: November og efteråret har sat ind

Post by misssophie »

ellers kan kraftige genopladelige arbejdslamper købes i harald skrald til ca 300 kr,- så slipper man for ledningen......
Misssophie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: November og efteråret har sat ind

Post by Frieser9460 »

stinemull wrote:Friser... Har i ikke en arbejdslampe og en forlængerledning du kan rigge til sø du har lidt lys og arbejde ved om eftermiddagen.


Vi har en god forlængerledning (sådan en på tromle), men ingen arbejdslampe, desværre. Måske, det kunne være et julegaveønske...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: November og efteråret har sat ind

Post by 99E »

Vi oplyste vores ridebane... Jeg mener: Syge- og sandfold!!!! ....med sådan et par arbejdslamper af den slags med "stativ". En i hver ende. Forlængerledninger. Vupti.
Det er ikke optimalt, men det virker. Det gav os MANGE ekstra aftener på banen... Øh, "folden".
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: November og efteråret har sat ind

Post by Anja »

Mit liv er såååå spændende for tiden - arbejde, studie, barn, arbejde, arbejde, arbejde, studie, studie, barn, barn, barn, familie, jul, jul, jul og eksamen :hhansen:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: November og efteråret har sat ind

Post by Godzilla »

Er ved at gå i hi. :traet:

Ellers går det laangsomt fremad med medicinskiftet. :askepot:

Har næsten opgivet at få hund og kat til at bo sammen. Hunden går i selvsving over katten hver gang hun er her så vi må nok se os om efter en som vil overtage hende. Ærgerligt, hun er en skøn hund.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: November og efteråret har sat ind

Post by 99E »

Anja wrote:Mit liv er såååå spændende for tiden - arbejde, studie, barn, arbejde, arbejde, arbejde, studie, studie, barn, barn, barn, familie, jul, jul, jul og eksamen :hhansen:

Lyder mere spændende end mit: Barn1, Barn2, Barn 1 og 2, Barn 2, Barn 1, Barn1, Barn2, Barn 1 og 2, Barn 2, Barn 1, Mikkel, Barn 1 og 2, Barn 1 og 2, Sundhedsplejerske, Barn1, Barn2, Barn 1 og 2, Barn 2, Barn 1, Barn1, Barn2, Barn 1 og 2, Mikkel, Barn 2, Barn 1, Barn 1 og 2, Barn 1 og 2....
:opkast:

Godzilla wrote:Ellers går det laangsomt fremad med medicinskiftet. :askepot:

GODT!
:jeanie:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: November og efteråret har sat ind

Post by Stimata Doamna »

Her byder dagen i morgen på motorvej, motorvej, motorvej, hesteudstyrsbutik, motorvej, motorvej - og barn!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: November og efteråret har sat ind

Post by Intunia »

Jeg tegner enormt mange streger for tiden. Jeg kan godt lide, at tegne streger.
Heldigvis er det et soloprojekt og jeg har ikke meget undervisning, så jeg har været hjemme hele ugen.
:mikkel:
bla bla bla
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: November og efteråret har sat ind

Post by misssophie »

her er indlæringskurven ret stejl på det nye job,- men det er et super sted, så det er en fornøjelse.

weekenden skal gå med lidt oprydning udenfor, og indvielse af den nye opvaskemaskine...det er imponerende så hurtigt man får lavet bunker af opvask,når ens opvaskemaskine beslutter sig for at stille træskoene...

-vaske op i hånden??? Næppe!!!
Misssophie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: November og efteråret har sat ind

Post by annetteB »

Ost, ost, ost, ooooooooost! <3
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply