"#¤%&@£$€"

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

"#¤%&@£$€"

Post by Godzilla »

Kæææft hvor er jeg træt af det her underlødige liv jeg er belmeret med!

Hvis bare jeg troede på en eller anden langskægget mandsling fra Ydre Rum, überbitchen Gaia eller bare fucking karma, så jeg havde nogen at forbande langt ned i det helvede, jeg heller ikke tror på, ville det muligvis være mindre pisse nedern at være mig.

Nu hvor jeg skruer ned for de der uduelige antidepresiva, kommer der følelser på (for nu at bruge en af psykoflosklerne), som jeg ellers har været fri for at beskæftige mig med i de sidset 16 år, så noget godt har de lortepiller da udrettet. Men nu skal der ny hjernemedicin til så ud med den ene kemi og ind med den næste. Fair nok.

Wakeup call til gamlingen her! 59 års kamp for at holde skuden flydende. Fingeren i lækken så lortet bare synker lidt langsommere. Man overlever. Man klarer den. En skide dag ad gangen så går det lige. Op på hesten igen og bla bla og 3 x bla. Terapi for 1000vis af kr.

Uddannelse? Nix, mange forsøg og lige så mange nederlag. Drømmestudiet blev påbegyndt, og så sparkede det mig så eftertrykkeligt i røven, at jeg aldrig rejste mig igen.

Jobs? Jaha - skodbogholderjobs mm. som fik skuden til at pisse fucking vand ind i marchtempo.

Kærlighed og parforhold? HAAAAA - der FINDES mere oplagte scenarier. Men der dukkede da en mand op, som var lige så fucking rådden i roen som jeg. Han valgte så at falde om og smadre kraniet og blive så hjerneskadet at roen visnede helt væk. Yeeha, der bitchede lorteguderne lige en gang til.

Børn? - sgu da ikke i det her vingeskudte møgliv. Det vile være synd for de arme unger at vokse op i mine kaskader af stress og nedture.

Nu sidder jeg i mit fejlkonstruerede skur, temmelig fattig, og begriber ikke hvad helvede jeg laver her? Om få år står den gud(spaghettimonsteret?)hjælpemig på folkepension! Hurra så bliver det rigtig skide skægt at være mig!!

Jeg gider ikke at kæmpe for HVAD? mere. Det her er simpelthen ikke mig? Det kan kraftedeme ikke passe! Jeg vil UD af den her latterlige parodi på en tilværelse. Jeg føler mig som Don Quijote uden vejrmøller. Det her er fucking snyd. Jeg føler mig bare SÅ snydt! (ja, ja, ja, jeg véd godt at mennesker udholder tilværelser som er ubeskriveligt utænkelige rundt omkring i verden, men det kan jeg ikke lige tude over p.t.) Jeg er RASENDE over at der ikke er mere til mig end det her! Og der er ingen steder at klage! Ingen erstatning! Ingen at skælde ud på når nu skodlangskæg og fedebitchen ikke findes.

Kææææft en røvtur af en ørkenvandring jeg har kæmpet for at holde gående!

:mur:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: "#¤%&@£$€"

Post by Lena »

Øv Gunilla............ Det lyder godt nok........ mere end almindelig træls (jysk underdrivelse, der vil noget)

Er det vilkårene når der skiftes medicin, at du skal trappes ud af det ene inden de giver noget andet?

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive til dig, for dine følelser er jo dine og dem kan jeg ikke gøre så meget ved, andet end at anerkende dem.

Stort stort kram...... jeg ved at du ikke kan bruge det til så meget, men kram alligevel!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: "#¤%&@£$€"

Post by MetteboDeluxe »

Well du er nødt til at blive her for jeg ville savne dig. Meget.

Og jeg har ikke engang mødt dig.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: "#¤%&@£$€"

Post by Lena »

Øv Gunilla............ Det lyder godt nok........ mere end almindelig træls (jysk underdrivelse, der vil noget)

Er det vilkårene når der skiftes medicin, at du skal trappes ud af det ene inden de giver noget andet?

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive til dig, for dine følelser er jo dine og dem kan jeg ikke gøre så meget ved, andet end at anerkende dem.

Stort stort kram...... jeg ved at du ikke kan bruge det til så meget, men kram alligevel!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: "#¤%&@£$€"

Post by Lone Beck »

Du minder mig om kvinder med rengøringsvanvid, der bare HADER at gøre rent. Jeg forstår simpelt hen ikke, hvorfor de absolut skal gøre rent hele tiden (mens de raser over at manden ikke står last og brast med dem i deres krig mod baciller) :hva:

Så lad dog vær'! Eller alternativt - så nyd det dog!

Du tænker hele tiden, selv om du åbenbart hader det. Du kunne være blevet filosof. Verdenshistorien er spækket med filosoffer, der har brugt det meste af deres liv på at tænke over den dybere mening med samme. Nogen af dem har opnået evig berømmelse for deres tankegods. Hvorfor skulle du ikke kunne det samme? Du kan nå det endnu!

Men du vil hellere noget andet med resten af dit liv. Hvad ville du gøre, hvis livet artede sig?

Det gør mig ondt, at du har det så svært. Det gør det virkelig. Det er bare umuligt at forstå, når man (gudskelov) ikke selv har det sådan :kindkys:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: "#¤%&@£$€"

Post by Godzilla »

Hvis livet artede sig? Så ville jeg kunne holde ud at være inde i migselv.
Jeg kunne have et job og kolleger og en familie.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: "#¤%&@£$€"

Post by Susmh »

Puh det lyder som en meget sej omgang, især hvis du helt generelt er utilfreds med dit liv og hvad det blev til.
Jeg har ikke nogen ide om hvad der kan gøre situationen bedre, andet end at sige at du skal passe godt på dig selv.
Hvis der er noget jeg kan gøre for at hjælpe, så sig til.
Susanne

Always look at the bright side of life.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: "#¤%&@£$€"

Post by 99E »

Du skal blive hængende - hvis ikke for din egen, så for vores andres skyld.
Fordi du faktisk gør verden til et lidt bedre sted.
Fordi du er sådan hjælpsom og flink i det.
Fordi du er sådan en, der ved noget om verden og livet.
Også selvom du har det svært og har lidt vel meget... Hvad er Annettes udtryk? Dieselolie i kagen?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: "#¤%&@£$€"

Post by Lone Beck »

Som Ninie siger, er det kun dig selv, der er træt af dig. Alle vi andre synes jo du er et dejligt menneske, og vi synes også du er interessant at tale med. Dit liv er ikke mislykket set med andres øjne.

Jeg mener, forestil dig det var omvendt: At du selv syntes du var Guds gave til andre mennesker, mens alle andre ønskede dig hen hvor peberet gror...

Derfor spørger jeg, hvad du kunne have lyst til at gøre med resten af dit liv (Ikke hvordan du forestiller dig dit liv ville have været indtil nu hvis og såfremt...)?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: "#¤%&@£$€"

Post by CXEC »

Jeg tilslutter mig heppekoret. Og føjer til: Du gør en forskel. Du er et godt menneske. Bliv her for vores skyld

Til sidst: pas på dig. :kindkys:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply