Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner * Arcade    Dato og tid er tirs 21. nov 2017 06:40

Svar på emne  [ 79 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 -og så var det pludselig oktober 
Forfatter besked

Geografisk sted: Aalestrup
Highscores: 2
Indlæg Re: -og så var det pludselig oktober
Når man sådan tænker lidt over det er det ikke så underligt at Svenskeren skal have det hele lidt omvendt. Han er jo trlds alt svensker!

man 13. okt 2014 08:08
Brugeravatar

Geografisk sted: Point of no return!
Det er blevet efterår for alle pengene.... Ikke at jeg har det mindste i mod det. :hhansen:

CXEC

"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates

tirs 14. okt 2014 20:07

Geografisk sted: Sjælland
jeg synes efterår er deprimerende,- alting dør og bliver grimt..... øv.....

væk mig til maj...

tirs 14. okt 2014 20:14
Brugeravatar

Geografisk sted: Korsør
Jeg kan nu godt undvære alt det regn - bare i dagtimerne, om natten må det gerne sjaske ned så tosset det vil :linski: Og de der store klamme edderbobber der hænger alle steder :-o ville jeg også gerne være foruden, især fordi vores trappe og netdør tilsyneladende er edderbobbe-paradisET :doed:

Bortset fra det...

Her går det sådan nogenlunde efterhånden. Fysisk er jeg næsten mig selv igen, skal dog starte genoptræning på mandag - 2 x om ugen - så mon ikke jeg snart er i god form igen :-) Vi sørger stadig, men har da heldigvis flest gode dage. Imorgen skal Tobias og jeg besøge Benjamin og Farfar og lægge blomster og en tegning på graven :elsk:

Og vi prøver igen så nu må der gerne krydses fingre for hurtig gevinst :hhansen: Savner en baby i favnen :elsk:

ons 15. okt 2014 00:55
Profil Hjemmeside
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaerløse
Highscores: 1
Jeg er ved at skifte hjernemedicin. Det tegner godt men er ret ufedt lige p.t.

Jeg er ked af at æslernes opstaldning er blevet så dårlig som den er nu. Der er simpelthen ikke plads nok. Alt andet fungerer ellers så godt, så det er SÅ nedern. Heldigvis overvejer de at returnere den hest de har til låns. Det ville være fedt.

Det fik mig, som vanligt til at se på husannoncer. Og det hus jeg har været forelsket i meget længe er stadig til salg. Det har det så været i 1052 dage, hvilket er en klar indikator for at men ikke bør købe det.

http://home.dk/sag/223-00086?fromSite=Boligsiden&utm_source=boligsiden-partnere&utm_medium=exitlinks&utm_campaign=boligsiden

Jeg er ikke vild med det her efterår. Regn og pladder allevegne.

Don't underestimate the power of denial.

lør 18. okt 2014 21:25

Geografisk sted: Sjælland
er bombet,- holdt fødselsdag i går og det blev lidt sent og med lidt for meget rødvin...

men en god dag

søn 19. okt 2014 09:29

Geografisk sted: Aalestrup
Highscores: 2
2. Dag med børnefødselsdag i dag, heldigvis er der nogle der laver alt for os i dag.

søn 19. okt 2014 12:38

Highscores: 25
Jeg går med store overvejelser...
Luxus og Flacki er efterhånden nogle ældre herre (18 og 24), og vi har helt ærligt ikke tiden til dem. Sidste vinter begyndte Luxus at tabe sig og det er ikke blevet bedre her over sommeren på trods af masser af græs og bakker. Flacki plejer at tabe sig hver gang han sætter pels, men i år er det værre. Fysisk kunne de sagtens gå en vinter eller flere, men kombineret med en fornemmelse af at de mere er pligtdyr end fornøjelsesdyr og at jeg virkelig ikke har flere timer i døgnet er aflivning kommet på tale...

Men hold op hvor jeg bare slet ikke har lyst. Har haft Luxus i 13 år på lørdag og Timmi har snart haft Flacki i 6 :graed:

* G

søn 19. okt 2014 14:04

Highscores: 25
At jeg mangler opstaldning til dem hjælper selvfølgelig heller ikke... Jeg har ikke råd til at have to heste der ikke bliver redet på rideskole og vi har lige fået tilbudt et super sted til de to andre...

* G

søn 19. okt 2014 14:05
Brugeravatar

Sådan noget pislort, Mette! Har du fået undersøgt de to herrer? Alfa havde også bøvl med pelssætning, men det kunne som regel fixes med ekstra vitaminer og mad - og tid... Men hun havde altså også mavesår oveni, og det hjælper jo ikke.

Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground

søn 19. okt 2014 14:47
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Svar på emne   [ 79 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste