-og så var det pludselig oktober

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by stardancer »

99E wrote:Naja har stadig feber - dog under 38 grader...
Men hun spiser og er fint kontaktbar.


Det er godt at høre :askepot:
/Sofie
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by stardancer »

Lena wrote:
stardancer wrote:Ja, det ved vi :)

Han har dog været sygemeldt siden fødslen, så det er først her knap 5 uger efter han er startet igen. Han havde en knude i maven men det blev vist bedre op af dagen. Tror især det var fordi han vidste jeg sad alene herhjemme og fordi ingen af hans kolleger åbenbart turde snakke til ham før han selv startede snakken :oeje: Folk skal ikke afholde sig fra at snakke med os, det er værre at føle sig ignoreret og man er jo ked af det alligevel :nej:

Ja det er da noget nemmere at man bare kan hive "baren" frem, når man ikke lige er i nærheden af varmt vand til MME :askepot: Går det bedre med hende nu?


Det er vanvittigt angstprovokerende for nogen mennesker at tage kontakt til et menneske i sorg. Men hvis man tænker over at man ikke kan gøre den sørgende mere ked af det end det er i forvejen ved at sige "det gør mig ondt for dig/jer".... spørge om det er ok at spørge ind til eller bare lægge armen om den sørgende og give et klem. Ja, den sørgende kan begynde at græde..... og hvad så....... det holder op igen........... jow, du kan begynde at græde igen...... men det holder også op.... og der sker ingen skade!

Hvis man har overskud til det så er det nok en god ide at besøge sin arbejdsplads inden man starter igen...... møde kolleger og få afmystificeret det hele......


Ja, han havde én kollega som spurgte en masse ind til det hele og det syntes han faktisk var befriende på en måde. Man må gerne spørge og snakke om Benjamin. Han skal ikke være noget man ikke taler om, det er vi enige om. Vi vil gerne snakke om det, selvom det gør ondt og vi er kede af det.

Jeg planlægger også besøg på mit kursus, selvom det bliver hårdt. Især fordi en anden på kursus er gravid - 2 dage længere end jeg ville ha været hvis jeg stadig var gravid :nej: Men det er jo ikke hendes skyld at vi har mistet og jeg er glad på hendes vegne - og man kan jo ikke isolere sig derhjemme fordi tænk nu hvis man blev ked af at se en gravid eller mor med barnevogn.

Jeg er også stadig med i terminsgruppen på FB, jeg vil jo gerne følge de andre og se deres babyer når de kommer :elsk: Men der er seriøst uheld ved den terminsmåned - vi er SÅ mange derinde der har mistet eller har været/er indlagt med truende FTF :ked:
/Sofie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by CXEC »

Det er blevet efterår. Jeg kan godt lide årstidernes skiften. :elsk:

God bedring til dem som har det mindre godt eller er syge. Ingen nævnt ingen glemt.

Tillykke til dem som har oplevet dejlige ting.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by stinemull »

Presset og stresset og lige lidt mere presset, men det hele lettede lige lidt her i eftermiddag da jeg var på en fantastisk ridetur på gamle ponyhest. Hans medicin virker endeligt optimalt og han er på toppen igen.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by misssophie »

dejligt med ponyhesten Stine,- second youth!
Misssophie
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by Stimata Doamna »

Hvor er det dejligt at høre, Stine! Der er ikke noget som en anden ungdom (eller tredje eller fjerde....)

I aften kommer datteren hjem på efterårsferie :jeanie: :jeanie:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by HHansen »

Efterårsferie! :jeanie:
1 dag. Det er hvad jeg kan få i denne omgang, men den skal nydes!
Og heldigvis skal jeg have 3 fridage i slutningen af oktober hvor vi skal til München :askepot:

Og puh hvor jeg trænger, min langtidssygemeldte kollega er blevet fyret, der bliver nok ansat en ny - men der går jo et halvt år før en sådan person rigtig kan tage fra... Så det er svært for mig at få lov at holde fri. Så hver enkelt dag skal nydes!

Min yngste søn er lige nu på vej hjem fra holland hvor han har været på studietur med skolen.. de har fået undervisning på en hollandsk skole hele ugen, det er jeg spændt på at høre om. Han kan heldigvis liiige afse en enkelt dag af sin efterårsferie til at være sammen med sin mor :elsk:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by misssophie »

har plukket et par trillebørfulde æbler,- skal snart se formel 1-kvalifikation, og bagefter skal Lukas være siddehest (trinnet før ridehest)

i aften står den på yndlingsrestaurant og fasandræberne i biffen


har nu været 1 uge på mit nye arbejde,- og det er genialt! dejlige og sjove kollegaer og kunder,- og masser at se frem til indenfor det næste halve år

og til lykke med fødselsdagen Gunilla!!! :-)
Misssophie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by annetteB »

Jeg var inde og se fasandræberne i sidste uge. Jeg er nysgerrig efter at høre,hvad du mener om den, Misssophoe, vil du skrive herinde, når du har set den?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by HeidiO »

Jeg vil også ind at se Fasandræberne, jeg skal bare lige finde nogen ligesindede :hhansen:
Manden gider nemlig ikke, han mente at vi bare kunne slukke for Kvinden i buret da der manglede et kvarter af filmen, for han syntes den var underlig :mettebo:

Vi har sovet længe i dag, drukket kaffe hos mine forældre, nydt det gode vejr som Gunilla har disket op med.
En tur til Herfølge for at hente 3 unge gul-sortsømmede Orpingtoner har vi også nået. Dem har jeg drømt om længe, så jeg var glad da en slog dem op på fb, fordi de andre høns i hendes flok ikke kunne acceptere dem.
Nu er de sat ind til vores unge høns, og indtil videre er det gået helt glat. I morgen får de lov at komme i haven, det bliver godt. :elsk:
Heidi
Post Reply