længe siden

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

længe siden

Post by lonek »

Hejsa,
Jeg er da helt imponeret over, hvor længe siden det er jeg har været forbi denne side! :plop:
Utroligt, hvad flytterod kan gøre, i kombination med en døende computer og en udskiftet mobil. Men, jeg kom i tanke om, jeg havde brug for råd/genopfriskning på noget, jeg kun husker halvt. Måske mindre :linski:
For ikke at poste flere forskellige steder, så kommer der lige ultra kort opdatering på mig og spørgsmålet, som vel hører til på de faglige sider, her.

Jeg har 'ny' hest; fik ham for snart et år siden. Og han er helt fantastisk i mine øjne - og knap så meget, for de fleste andre :skoer: han er en købt, fordi der var noget ved ham. Hans øjne passede ikke til historierne, jeg fik fortalt. Han fascinerer mig dagligt, fordi han ikke med verbalt sprog kan fortælle om erfaringer - men jo gør det med så meget andet! Han er eminent til at få mit smil frem og han gør mig sq glad!

Og jeg har en svag erindring, om noget KatieKat fortalte om engang; hestenes højre baghov, der kan have relation med deres fordøjelse... ? Jeg vil p*sse gerne høre mere om det! ...hvis min hukommelse altså er på rette kurs...

Der er flere tråde, som fik et smil med på vejen. Enten over indhold -eller gensynsglæde med visse meninger fra nogle af jer :kindkys:
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: længe siden

Post by 99E »

Jeg tror ikke, KatieKat kigger ind en af de næste dage.
Men jeg ved, hvor hun havde det fra, tror jeg.
Det var vist fra ham hovfyren, Ian, der er fra UK og kommer på Sjælland hver sjette uge eller så.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply