Vi har mistet vores lille Benjamin.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Vi har mistet vores lille Benjamin.

Post by Frieser9460 »

Åh nej, nej... Sidder her med en stor klump i halsen og ved slet ikke, hvad jeg skal skrive... Det gør mig virkelig, virkelig ondt. I har været igennem, hvad ingen forældre nogensinde skulle opleve. Men jeg er glad for, at I trods alt har god hjælp og støtte fra professionelle og jeres eget nære netværk. Mange tanker her fra...

Sov sødt lille Benjamin og hvil i fred....
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Mikkel
Posts: 414
Joined: Sun 27. Aug 2006 20:06

Re: Vi har mistet vores lille Benjamin.

Post by Mikkel »

Uh, altså.

Mange, mange tanker og sympati herfra. Det er så forfærdeligt at miste et lille barn.
Image
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Vi har mistet vores lille Benjamin.

Post by Godzilla »

Åh, Stardancer :graed: Stort kram fra mig.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Vi har mistet vores lille Benjamin.

Post by stardancer »

Tak.

Benjamins urne skal sættes ned hos Farfar på torsdag. Det bliver hårdt men vi skal nok klare det sammen.

Jeg fik lavet ct-scanning i fredags og skal op og have svar på den i morgen - håber alt ser fint og normalt ud! Og at de siger vi ikke behøver lave den planlagte koloskopi her d. 10 :anonym:

Vi vil gerne igang igen så hurtigt som muligt men skal jo lige afvente de her undersøgelser og ikke mindst høre hvordan og hvorledes med det lange ar jeg har, det starter jo lige under brystbenet, går ned og rundt om navlen og slutter så små 4 cm under den. Hjemmesygeplejersken siger nemlig jeg skal have kejsersnit hvis jeg bliver gravid igen, men så må vi jo tage det med, bare vi får en sund og rask og ikke mindst levende baby!
/Sofie
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Vi har mistet vores lille Benjamin.

Post by BeritH »

Det gør mig rigtig ondt Sofie, og jeg kan jo på ingen måde sætte mig ind i hvordan du har det, men jeg mistede for mange år siden en lillebror og så hvad det gjorde ved mine forældre, så jeg tror alligevel at jeg har en idé om det.

Jeg håber at det bliver en smuk ceremoni på torsdag, så I kan få sat et lille punktum og komme ud på den anden side.

Mange tanker herfra :kindkys:

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Post Reply