September Siger kalenderen dag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: September Siger kalenderen dag

Post by HeidiO »

Hvor har det været skønt vejr i dag. Vi har nusset i haven og spist frokost på terrassen.
Hestene har også fået en tur med en børste, de er ved at anlægge en anseelig vinterpels.

Manden valser rundt med støvsugeren, maden er i ovnen og DAD spiller på anlægget :elsk:
Heidi
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: September Siger kalenderen dag

Post by aribeth »

Fantastisk vejr, vi har fået kløvet vinterens brænde (og har nu ondt overalt) og jeg har plukket endnu en stor portion hindbær. været i økobutik og har købt 10 af deres høner for 100 kr. Handlet på loppemarked og generelt bare nydt dagen.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Godzilla »

Ny medicin tegner stadig godt :jeanie:
Har haft hunden på besøg igen. Hun er MEGET interesseret i katten så vi arbejder stadig på sammenføringen. Jeg tør ikke rigtig overlade det til dem fordi Hund er så stor. Det virker som om hun tror at hun stadig er en lille hvalp.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Godzilla »

Ny medicin tegner stadig godt :jeanie:
Har haft hunden på besøg igen. Hun er MEGET interesseret i katten så vi arbejder stadig på sammenføringen. Jeg tør ikke rigtig overlade det til dem fordi Hund er så stor. Det virker som om hun tror at hun stadig er en lille hvalp.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: September Siger kalenderen dag

Post by misssophie »

så er hovedparten af årets græskar sat på hylden. så mangler vi bare efternølerne...


Image
Misssophie
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: September Siger kalenderen dag

Post by HeidiO »

Det ser godt ud Missophie, vi høstede græskar sidste weekend. De har givet godt! Håber vi kan få dem opbevaret så de kan holde sig.

Jeg er træt og øvlig, den her weekend er gået alt for stærkt :traet:
Heidi
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: September Siger kalenderen dag

Post by misssophie »

jeg synes de plejer at kunne holde sig en del mdr,- vi sylter en hel del med chilli og vanille, skærer en del i tern og smider i fryseren til gryderetter, laver suppe og smider i fryseren, laver kage, og resten får hønsene, de synes det er en fest
Misssophie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: September Siger kalenderen dag

Post by CXEC »

Godt at læse Godzilla! Håber på det bedste. :kindkys:

Fik lige købt mig 3 DVD film til 5 kroner stykket. Miss Potter - Beatrix Potters liv. Calendar Girls. V for Vendetta i special edition. Jeg elsker FILM. :elsk: Hvis nogen skulle være i tvivl.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: September Siger kalenderen dag

Post by stinemull »

Har sagt det sidste farvel til svigerfar. Han udåndede i morges. Vi har været på hospicet siden i går, det gik heldigvis forholdsvist hurtigt.

Meget surrealistisk.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Lena »

Det gør mig ondt at læse, Stine........ Tanker til Jer!
Post Reply