September Siger kalenderen dag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Lena »

Ja, det er sq livsfarligt og alt for dumt at skulle slås med sådan et stort brød..... Gad vide hvad han har oplevet?

UNIK reagerede voldsomt på en stor udskiftning på opstaldningsstedet...... blev livsfarlig inden Torben A. kom og lukkede den varme luft ud af ham, så han var til at holde ud igen.

Jeg håber I får styr på ham.....
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: September Siger kalenderen dag

Post by misssophie »

jeg har efter jeg har købt ham, kunnet følge hans historie via en blog i Sverige hvor han kom fra

-og kan se hvordan han har været hesten fra helvede... meget værre end hos os

han er nogenlunde flink og rar,- sålænge man ikke kræver noget af ham... men sådan fungere livet jo ikke
Misssophie
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: September Siger kalenderen dag

Post by BeritH »

Ohh Sophie, så er det måske ikke nu jeg skal fortælle dig at den fede svensker gik en versade i passage i morges da han skulle på fold -poogift - Sindssygt som man kan få trukket storetæerne til sig :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Godzilla »

Der males skur.

Uh...pas på dig selv Sophie. Han lyder meget farlig. :wow:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: September Siger kalenderen dag

Post by misssophie »

ja, det der sidelænseri er noget han dyrker pt...

jeg passer på mig selv bigtime, og intet bliver overladt til tilfældighederne med ham. alt overvejes grundigt inden det gøres, og alt gennemtænkes nøje, og der lægges nødplaner, og der er andre folk til stede.- men han skal også have chancen og det er det han får nu
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: September Siger kalenderen dag

Post by aribeth »

Jeg ved ikke, men måske kan Jenny Hansson fra Sverige hjælpe med "bæstet"? Ranchhaster.se
Jeg ved hun har haft et par store tunge i træning.
Raxacoricofallapatorius
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: September Siger kalenderen dag

Post by misssophie »

jeg vil jo nødig sende ham retur til sverig... :linski:

-men jeg har allerede en træner på,- som jeg med egne øjne har overværet træne heste før, og har tillid til at hun kan hjælpe med at finde "nøglen" til bæstet...
Misssophie
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: September Siger kalenderen dag

Post by BeritH »

misssophie wrote:jeg vil jo nødig sende ham retur til sverig... :linski:

-men jeg har allerede en træner på,- som jeg med egne øjne har overværet træne heste før, og har tillid til at hun kan hjælpe med at finde "nøglen" til bæstet...


Nej Sophie, det ville være unfair over for svenskerne - at sende ham tilbage altså :-P

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Stimata Doamna »

BeritH wrote:
misssophie wrote:jeg vil jo nødig sende ham retur til sverig... :linski:

-men jeg har allerede en træner på,- som jeg med egne øjne har overværet træne heste før, og har tillid til at hun kan hjælpe med at finde "nøglen" til bæstet...


Nej Sophie, det ville være unfair over for svenskerne - at sende ham tilbage altså :-P

BeritH


Der må trods alt være grænser for, hvad man kan byde broderfolket!

Det lyder til, at du har hænder fulde i mere end en forstand, men godt, at du har allieret dig med en træner, du har tillid til. Det er lykken at have sådan en.

Detteren meldte på chat i aftes, at hun nok var ved at blive syg, og da jeg havde nok at gøre med andre ting i går aftes og det ikke stod helt fast, om hun skulle med på lejrtur eller ej på det tidspunkt, så vi lige tiden an natten over. Da hun meldte endeligt forfald her til morgen, ringede jeg til mine forældre for at spørge, om de kunne hente hende. Næh, det kunne min mor ikke lige, for hun ventede på, at min far skulle blive udskrevet fra hospitalet. WTF?!!?! Nå, han var så blevet indlagt akut med behandling i ambulance og hele pibetøjet mandag aften.... Næste på listen var min svigerinde, men hun måtte også melde forfald, for hun skulle til begravelse.... Så det blev min onkel på næsten 80, der sprang i bilen for at hente hende. Hos min onkel og tante får hun det som blommen i et æg, så det er fint - så skal der bare organiseres afhentning der, og nok også et lægebesøg.

Puha, godt man kan få adrenalinniveauet op fra morgenen af :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: September Siger kalenderen dag

Post by misssophie »

hold da op en dag Randi, håber det hele flasker sig alligevel. og god bedring med dem begge...
Misssophie
Post Reply