September Siger kalenderen dag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Lena »

Ååårh smukke gamle Alfa...... Jeg har heldigvis sådan en dr. dyr.

Kram til Jer, Randi!!


Nu vil jeg drage mod Roskilde og se på en hest eller to!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: September Siger kalenderen dag

Post by HeidiO »

Kram Randi, det er en tung beslutning.
Jeg havde jo Vumse som blev 26 år, de har været en del af ens liv i mange år. Hårdt men nødvendigt, og jeg har aldrig været i tvivl med Vumse om at tiden var inde.
Heidi
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: September Siger kalenderen dag

Post by nanna1979 »

Det er aldrig rart at tage afsked med en god ven - men beslutningen lyder velovervejet og i hestens tarv
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Nina »

Kram til dig, Randi.

Dét er noget af det værste ved at have dyr, at den dag kommer, hvor man må sige farvel. :graed:

Men Alfa har haft et langt godt liv, og en ejer som de fleste dyr nok ville ønske sig.

Venlig hilsen
Nina
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: September Siger kalenderen dag

Post by HeidiO »

Vi har været på Söderåsen i dag, skøn tur i høj sol og 25 grader. At komme ud i fantastisk natur var lige hvad jeg trængte til. Jeg synes det er længe siden vi havde sommerferie.

På vejen hjem er jeg blevet helt vildt snottet :ehh: ikke lige det jeg gider...
Heidi
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Intunia »

Kondolerer Randi.
29 er en flot alder og det er bare utroligt, som nogen heste kravler ind og nærmest tager bo i ens følelser.

Jeg har haft den dejligste september solskinsdag med 22 grader og sol. Jeg har redet hestene hjem fra sommergræs noget før end sædvanligt. Men jeg bare nyder at have dem i baghaven. De pruster og har det godt. Alt er godt.
bla bla bla
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Godzilla »

Farvel til Alfa. :berith: Det er en tung beslutning at aflive sine dyr Randi, men det lyder som om det var nu.

Jeg er SÅ træt af at male, men nu er det også ved at være færdigt.

I morgen skal jeg ud og se til æslerne på Store Hestedag.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Susmh »

Hatten af for din beslutning Randi, den har ikke været sjov.
Det har altid været godt at høre om hvordan det gik med Alfa og dig, så det er sært at hun ikke er her mere.
Susanne

Always look at the bright side of life.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: September Siger kalenderen dag

Post by 99E »

Stimata Doamna wrote:Det gør frygteligt ondt.. 29 år er meget lang tid, og det kommer til at tage meget lang tid at fordøje fakta. Også selv om vi har snakket om det uundgåelige mange gange i de sidste par måneder. Jeg sætter utrolig meget pris på at have en dyrlæge, der giver de rigtige råd på det rigtige tidspunkt. Måtte I alle have sådan en!

Svigerforældrene sagde lidt det samme. De har jo godt vidst, den dag snart ville komme, hvor deres "flaskeføl" skulle have sin sidste dyrlægeaftale.
Det er bare noget andet, når det er for alvor. Når det ikke er "om lidt" eller "snart" eller "om ikke så længe", men er NU.

Der er ikke nogen nem eller rar måde at tage beslutningen på eller få det udført.
Men vi skal stadig kunne gøre det.
En dag.

Jeg insisterer stadig på helt at fortrænge, den dag kan komme for Sorcha og mig.
:oeje:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Stimata Doamna »

Det glippede med evigt liv til Alfa - Sorcha må overtage tjansen med at føre bevis :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply