September Siger kalenderen dag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Stimata Doamna »

Krydser fingre og tæer for, at I får styr på medicinen!

Vi er blevet 'løsladt' mod betaling af regningen for bilen. Audi tog materialerne på deres kappe på trods af en udløben tillægsforsikring. Og vores automobilklub betaler hotellet :-)

Det er mærkeligt at komme i stalden, når der ikke er nogen Alfa, men på den anden side har jeg heller ikke hendes næste kolik hængende over hovedet. Det har godt nok også kostet kræfter med alle de bekymringer. Det var sikkert meningen, at vi skulle have en pause i Bremen :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: September Siger kalenderen dag

Post by misssophie »

jeg har lige afleveret mindste-hunden til operation, og skal afhente igen ved 16-tiden.

-håber det går godt...
Misssophie
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: September Siger kalenderen dag

Post by stinemull »

Takker for støtten.

Misssophie: Krydser for hunden.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: September Siger kalenderen dag

Post by misssophie »

tak
Misssophie
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Lena »

Forhåbentlig ikke noget alvorligt med mindstehunde, misssophie..... håber det går som det skal.

Øv, med den ponyen, Stine....... Jeg håber det løser sig på bedste vis for Jer!

Kram til dig, Randi........


Her går det....... som det nu kan. Naboens datter døde i søndags, kun 6½ måned gammel. Det har ramt os vildt hårdt.... for hun var bare kravlet helt ind under huden på os begge to - den søde elskelige unge. Jeg var på job i går for første gang..... og helt uden at tude, når folk spurgte ind til Ellie.... Hun skal begraves på lørdag....... og så tager vi den derfra.
Men for fanden hvor er det surrealistisk........ Hunde, heste og gamle gør....... babyer dør fanme ikke!!! :nej:
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: September Siger kalenderen dag

Post by HeidiO »

Kram Lena, det er helt ubærligt :graed:
Heidi
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Frieser9460 »

Hvor er det bare forfærdeligt, Lena.... Det er et mareridt, ingen forældre burde være nødt til at gå igennem. :ked: Og det er en af den slags tragedier, som skaber ringe i vandet og berører dybt. Stort kram til dig...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: September Siger kalenderen dag

Post by stinemull »

Øv hvor skrækkeligt Lena, det er enhver forældres mareridt.
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: September Siger kalenderen dag

Post by stinemull »

Nogle fjerner sten fra folden, andre tilfører sten til folden.

Image

Image
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: September Siger kalenderen dag

Post by misssophie »

hvor trist Lena,- det er helt forkert når børn dør...meget sværere at forholde sig til...

Stine, du har da vist gang i lidt paddock paradise kan jeg se. jeg er misundelig på dine træer,- vores folde er desværre helt bare,- vi har lavet en kæmpe jordbunke, og jeg har en håndfuld træer der skal plantes derud,- men der går lang tid før det batter noget...

grus har vi masser af som de kan rulle sig i ,- og tørre områder har vi heldigvis også masser af,- men det er altid godt at drømme om mere
Misssophie
Post Reply