[Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by Gry »

Nej. Det gør jeg nemlig ikke. Jeg fortæller intet andet end det der stod i trådens start. Jeg har intet skrevet siden i henhold til givne detaljer. 90% af det er noget folk digter - drager ud af kontekst fra andre fora eller flere år gamle samtaler.

INGEN her har nogensinde været i mit hjem, ved hvordan mine katte har det, hvad de bliver fodret med, hvad deres generelle tilstand er eller noget som helst andet. Og nej. Jeg har ikke tænkt mig at skrive om de ting.

Og ja jeg ved godt hvem Lone er. Både her og på fb.

Det er jer selv der maler billedet. Jeg har nemlig på ingen måde svaret eller redegjort eller klargjort noget. Som sagt - jeg har ikke tænkt mig at svare, redegøre for eller forsvare mig selv, og det er det eneste der kommer til at ske i denne tråd.

Endnu en ting jeg har sagt tidligere: Den eneste der har hjulpet er Berit. Og for dét er jeg hende taknemmelig. Resten af tråden er fuldstændig off-topic, og jeg har ikke tænkt mig at deltage i den :)

Såre simpelt. Hvis emnet kommer tilbage på rette spor, så måske. Folk kan bare ringe til politi og dyreværn. De skal være yderst velkomne.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by Gry »

Jep. Det ses tydeligt. Hyg jer med dét.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Fie
Posts: 7
Joined: Mon 1. Sep 2014 20:26

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by Fie »

:plop: whau som folk dog kan kaste om sig med grimme ord og beskyldninger, der er en der beder om hjælp, og så er der så mange der overfuser hende.. :-o
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by 99E »

Fie wrote::plop: whau som folk dog kan kaste om sig med grimme ord og beskyldninger, der er en der beder om hjælp, og så er der så mange der overfuser hende.. :-o

Hej Fie.
Velkommen til Strigler.
Lige et resume af, hvordan ting virker herinde:

Her er ingen moderation ud over den, man pålægger sig selv.
Grænsen for hvad man må skrive går ved den danske lovgivning.
Retten til at bestemme over en tråd eller et indlæg forsvinder idet man trykker "SEND".
Retten til at begrænse andres respons på ens skriverier er ikke-eksisterende.
Til gengæld er man næsten garanteret at få de øvrige brugeres mening om alt muligt - råt for usødet og uden flødeskum og cocktailbær på toppen.
:fest:

At Gry er tæskedum nok til at skrive både her og adskillige andre steder på nettet at hendes kat lider og har brug for dyrlægehjælp NU fodi den har ondt og bløder fra tandkødet og er ved at miste alle sine tænder og hvad ved jeg (jeg ved heldigvis ikke noget om FORL...) - og så FJORTEN DAGE SENERE stadig ikke have gjort noget.... Jah...
Det er jo ikke vores andres skyld.
Det er et hul, hun helt selv har gravet. Og er hoppet ned i. Med begge fødder.

Og vi andre kan naturligvis ikke bestemme hvad Gry skal skrive herinde - fx om hun skal forklare hvordan hun har sikret, katten ikke lider - det bestemmer hun kun selv.
Men Gry, du må da snart have slidt de første tre-fire spader op på den her grav, du så nydeligt graver helt til dig selv? :ehh:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
LoneRu
Posts: 17
Joined: Mon 1. Sep 2014 07:20

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by LoneRu »

Hun har nok spurgt en eller anden clairvoyant katte-hvisker. En net-clairvoyant-kattehvisker. Eller osse er hun fucking ligeglad.
Jeg rystende ligeglad med Grys person - men synes det er meget relevant at fremsige min mening om det der dyrehold fra helvede hun efter egen beskrivelse har gang i.
Nu er det jo noget, der har stået på rigtig længe, iflg. gamle tråde her på strigler.
Man KUNNE jo aldrig vide om tiden havde gjort hende klogere - men desværre.
User avatar
Fie
Posts: 7
Joined: Mon 1. Sep 2014 20:26

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by Fie »

99E wrote:
Fie wrote::plop: whau som folk dog kan kaste om sig med grimme ord og beskyldninger, der er en der beder om hjælp, og så er der så mange der overfuser hende.. :-o

Hej Fie.
Velkommen til Strigler.
Lige et resume af, hvordan ting virker herinde:

Her er ingen moderation ud over den, man pålægger sig selv.
Grænsen for hvad man må skrive går ved den danske lovgivning.
Retten til at bestemme over en tråd eller et indlæg forsvinder idet man trykker "SEND".
Retten til at begrænse andres respons på ens skriverier er ikke-eksisterende.
Til gengæld er man næsten garanteret at få de øvrige brugeres mening om alt muligt - råt for usødet og uden flødeskum og cocktailbær på toppen.
:fest:

At Gry er tæskedum nok til at skrive både her og adskillige andre steder på nettet at hendes kat lider og har brug for dyrlægehjælp NU fodi den har ondt og bløder fra tandkødet og er ved at miste alle sine tænder og hvad ved jeg (jeg ved heldigvis ikke noget om FORL...) - og så FJORTEN DAGE SENERE stadig ikke have gjort noget.... Jah...
Det er jo ikke vores andres skyld.
Det er et hul, hun helt selv har gravet. Og er hoppet ned i. Med begge fødder.

Og vi andre kan naturligvis ikke bestemme hvad Gry skal skrive herinde - fx om hun skal forklare hvordan hun har sikret, katten ikke lider - det bestemmer hun kun selv.
Men Gry, du må da snart have slidt de første tre-fire spader op på den her grav, du så nydeligt graver helt til dig selv? :ehh:


uha det er jeg sørme klar over, det er mere måden der bliver skrevet på...
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by Nina »

Så vidt jeg kan læse mig til på andre fora - så - sørme om ikke Gry har bestilt en tid til katten -
"allerede" d. 10. september. (??????)

Men NU - hvor vi allerede er inde på på fonde til hjælp for fattige danskere - så har jeg et nødråb:

MIN 4-HJULSTRÆKKER ER BLEVET SYG! :graed: :graed: :graed: :graed: :graed: :graed: :graed: :graed: :graed: :graed:

ER der en fond - eller en organisation, der kan hjælpe mig?

Jeg HAR jo desværre ikke penge til at have den - men jeg kan ikke LEVE uden den!!! :elsk:

Den har godt nok ikke fået skiftet olie, når den har haft behov for det, og luft- og oliefilter er nok lidt stoppede.
Og dækkene er desværre blevet noget slidte. :tommelned:

Kender I en fond - eller en organisation, der ka hjælpe???

Jeg har nyligt læst om en organisation, der hjælper dyre-ejere - og hvis man bare donerer 5 kr. pr. måned - så kan man søge. :askepot: :askepot: :askepot:

Se - dét er jo en fed forretning!!! :jeanie:

Jeg drikker jo lidt rigeligt - så måske kan jeg (ehmmm - måske) donere lidt flaskepenge pr. måned -
Dog max omkring 5-10 (8?) kr. pr måned ....

Kender I nogle?

Venlig hilsen
Nina
GhettoGimpen
Posts: 10
Joined: Mon 1. Sep 2014 21:32

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by GhettoGimpen »

Hej.
Jeg er ny herinde og faldt over denne tråd og det undre mig rigtig meget at der er nogle stykker der mener at Gry bør aflive sin kat...
Efter jeg har læst hendes indlæg kan jeg ikke se en sammenhæng i meget af det I skriver om at katten bare bør aflives og få fred ?
Især ikke når jeg kan læse mig til at katten faktisk er velfungerende og ikke viser yderligere tegn på at være dårlig.

Udover det læste jeg lige dette; Du indvilliger i ikke at indsende nogen form for fornærmende, uanstændigt, vulgært, bagtalende, hadefuldt, truende eller sexuelt orienteret materiale, da jeg tilmeldte mig dette forum, og jeg vil da mene at mange af kommentarerne er yderst hadefulde, og mener ikke det er på sin plads.
Eller jeg tager helt fejl i forhold til at disse regler ikke gælder for alle herinde?
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by aribeth »

Åh Jøsses, har Gry nu samlet en lille hjælpegruppe af folk der kan klappe hende på skulderen og sige vi andre er dåhmme... Hvad med at holde fokus på at der er en kat derude som ifølge Grys egne ord har akut brug for hjælp og at det haster, som hun stadig ikke har skaffet hjælp til. Og at det er DET vi anfægter.

I kan jo klage til admin hvis I har så meget brug for at tro at I kan få noget ud af at fortælle t vi er onde og bare Såpp lede. Og så kan I i øvrigt rende mig i røven.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Fie
Posts: 7
Joined: Mon 1. Sep 2014 20:26

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by Fie »

whau. tak for kaffe skrives der, jeg gir sku ikke kaffe..

samlet en hjælpe gruppe, ej nu må det sku stoppe.. jeg skriver ikke noget om lede osv, jeg mener i overfuser folk.. I er er åbenbart en klan herinde, der har enerart på at ikke synes om..
Post Reply