[Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by Gry »

Igen kan jeg kun sige at taler som du har forstand til. Du har INGEN anelse om hvad mine katte bliver fodret med what so ever, og det faktum at du sidder og siger at min kats mund har været noget rod i mange år bevidner om din minimalistiske viden om min kat og mit kattehold.

Og det er DIREKTE løgn at jeg har skrevet stolpe op og stolpe ned omkring Willows ih og åh så store helbredsproblemer, så stop dig selv før du sidder og laver Beverly Hills på noget der ikke findes blot for at kunne abstrahere fra dig selv og dit eget. For en enkelt gangs skyld sidder du jo et sted hvor du ikke bliver flamet.

Hvis du virkelig i fulde alvor mener at kattens mundhuleproblemer skyldes forkert fodring så synes jeg du skal ringe til dyrlægen og få en lille snak med ham om ynkeligt foder og ynkelige foderanvisninger. Det kan være han gider lytte mere på det sludder end jeg gør.

1-2-3 høns løs! Du ved du elsker det.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
LoneRu
Posts: 17
Joined: Mon 1. Sep 2014 07:20

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by LoneRu »

Hej Gry!
For flere år siden beskrev du her, og på andre fora, kattens problemer med sine tænder - og nu kan man læse på Facebook, at den sidder med "skælvende underkæbe" og forsøger at spise, men ofte må lade maden falde ud igen.
Jeg er sikker på, at du selv mener at du gør det bedste for katten, men du skriver selv d. 27. august, at han har ONDT - og beskriver en kat der lider, så det du har gang i er regulær dyremishandling.
Uanset om katten kunne leve et godt liv uden tænder, så har du ikke pengene til operation, selvom du gør dit bedste for at tigge folk om hjælp - og der er ikke megen udsigt til at du får dem indenfor en rimelig tid - så afliv katten. Nu. Den lider.
Du skriver selv i et andet forum, at du fx klipper kattenes klør helt ned for DIN skyld, derfor vil jeg gætte på, at du også lader denne kat lide fortsat for DIN skyld - Lad være med det. Kom til fornuft og giv den en værdig afslutning.
Den får det ALDRIG godt, og det har den ikke haft i årevis.
Du ville selv kunne se det, hvis det var en andens kat.

Det er i denne gruppe på FB https://www.facebook.com/groups/214009705356082/
LoneRu
Posts: 17
Joined: Mon 1. Sep 2014 07:20

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by LoneRu »

Du har tidligere skrevet, at din mor betalte en del for dig, fx husleje osv - kan hun ikke hjælpe med katten nu?
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by 99E »

smukke-ped wrote:"det bløder lystigt fra tandkøddet"......skriver Gry på FB....... :traet:

Jamen det er jo også en ren fest...
Damn, jeg håber der er en eller anden, der lynhurtigt kalibrerer mig, hvis jeg en dag får en hjerneblødning og ikke forstår, et dyr med løse tænder og "lystigt" blødende tandkød skal til dyrlægen NU...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by Gry »

Som jeg har skrevet før:

I ved ikke hvad jeg gør, eller HAR gjort.

Og ja, selvfølgelig klipper jeg kattens klør ned for MIN skyld. Katten er da ligeglad med om den har korte eller lange klør. Det er jeg til gengæld ikke når de klare overalt på mig og ligger og ælter når vi hygger. Det gør dælme ondt :P Så ja jeg klipper sørme deres klør for MIN skyld. De skal ikke BRUGE lange klør til dadel og en palmehat herhjemme.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
LoneRu
Posts: 17
Joined: Mon 1. Sep 2014 07:20

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by LoneRu »

Nej, vi véd ikke at du har gjort noget. Du skriver jo om al elendigheden, så hvis ikke du skriver noget positivt er det jo nærliggende at tro, at du ikke har gjort en skid.
For det er vel ikke fordi du enten 1. bare fortæller en løgnehistorie om din kats elendigheder, alternativt 2. nyder denne negative opmærksomhed og i virkeligheden for længst har fixet katten, på den ene eller den anden måde.
Sig mig, hvilken sær verden lever du egentlig i, Gry?
JEG ville ikke kunne holde mig selv ud, hvis jeg havde ladet min kat leve på så ussel og elendighed og smertefuld måde i så lang tid.
Nyder du, at katten har det dårligt, er i smerter, eller hvad? Synes du det er monsterhyggeligt, når den ligger ved siden af dig og spinder, mens du ved at du lader den leve et smertefuldt liv?
Du udstråler så megen uvidenhed, krydret med en ubehagelig ligegyldighed overfor dine dyrs velfærd, så det er helt skræmmende.
Tænk, at det kan få lov at finde sted. Jeg væmmes.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by Gry »

LoneRu:

Jeg ved udemærket hvem du er.
Og nej det gør du sikkert.

Igen - jeg har ikke tænkt mig at sidde og forklare eller forsvare NOGET som helst i denne tråd.

Derudover har du ikke ret til at sidde og fortælle om mine personlige forhold som jeg har delt på et andet - og lukket - forum. Det bedes du undlade at gøre i fremtiden, og det er alt jeg har tænkt mig at kommentere på i dén sammenhæng.

Men det er da egentlig lidt "morsomt" at du opretter dig som bruger, udelukkende for at kunne sidde og skrive om din harme i denne tråd på dette forum. Se dét væmmes JEG over.

Generelt til alle:
Jeg ved udemærket hvad et "Debatforum" er. Hvis folk skulle have lyst til at debatere trådens emne - nemlig hvilke organisationer, fonde eller legater der findes der kan hjælpe folk der er i knibe, i henhold til dyrlægeregninger, så deltager jeg hellere end gerne.

Så længe "debatten" omhandler MIG eller mit kattehold så deltager jeg/svare jeg ikke. Det er muligvis andres ret at debatere som de ønsker. Det er ligeledes min ret hvorvidt jeg svare eller ej.

Der er en grund til at jeg fra et vidst tidspunkt undlod at kommentere mere, og det var da der udviklede sig en skrappedulle tone imod mig. Til trods for det er tråden nu på 10 sider, og det er med YDERST få svar fra min side.

Ang. Hele den her Skrappedulletone og heksejagts-stemning der piskes op: Det gider jeg ikke finde mig i, eller stå model til. I skal være mere end velkomne til at udveksle ubehageligheder imellem jer, men jeg kommer ikke til at kontribuere med ved til bålet.

Mvh.
Gry
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
LoneRu
Posts: 17
Joined: Mon 1. Sep 2014 07:20

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by LoneRu »

Du véd hvem jeg er? Det går jeg sgu da ud fra, at alle herinde véd?!
JEG ved også, hvem jeg er - flot ikke :hhansen:
Nå, men det véd du så ikke alligevel, kan jeg læse mig til. Jeg er ikke medlemmer på nogle andre, hverken lukkede eller åbne fora. Jeg har været medlem herinde altid, men måtte lige oprette en ny bruger, da den gamle ikke virkede mere.

Alt hvad jeg véd om dig, har du selv fortalt - på en række åbne fora, jeg har primært læst det herinde gennem mange år.

Kald du det bare heksejagt, jeg synes du er en ringe katteejer. Ussel, ku man sige :ond: Og jeg synes det er overmåde synd for dine katte.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by Gry »

yesyes
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: [Haster] Hjælp! Kender I til Fonde eller Organisationer?

Post by aribeth »

Lone er LoneR som i sin tid var medstifter af strigler...
Seriøst Gry... Vi kan alle læse hvad du skriver rundt omkring på nettet uanset om du tror forummer er lukkede eller ej... Nu synes du det er heksejagt og sådan noget fordi vi synes du stinker til at passe dine dyr, synes du bare det. Vi reagerer fordi det du præsenterer her og andre steder maler et billede af et forhold for et dyr der ikke er ok.
Raxacoricofallapatorius
Post Reply