Stor skuffelse

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
FANNE
Posts: 69
Joined: Tue 18. Jul 2006 14:38

Post by FANNE »

[color=blue:7d132fe25e]Jeg kender ikke noget til lageroperatør/logistikoperatør, hvad det indebære og forventninger. Jeg ved dog, at jeg [u:7d132fe25e]aldrig[/u:7d132fe25e] havde sat mig op på en truck uden at vide, hvordan den fungerede. Umiddelbart virker det, ud fra det du fortæller, at de stod og havde akut brug for hjælp, og det kunne du så lige hjælpe med, i mangel af bedre. Jeg kan godt forstå, at man vil ´´gå langt´´ for at få en praktikplads, men på den anden side, er det heller ikke holdbart at komme hjem fra arbejde, og havde det skidt med at have gjort noget, man egentlig ikke have lyst til. Du må have en snak mere med din studivejlede omkring dette, han/hun kan vel heller ikke forsvare, at I bliver sat til at udføre ting, I slet ikke må. Pøj pøj med det fremover. [/color:7d132fe25e] :)
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Anne, hvad er en logistikoperatør egentlig? Dit indlæg giver en ide om det, men prøv lige at beskrive det. Er det meget svært at få praktikpladser?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Ok, uddannelsen går ud på at holde styr på et lager, og sørge for at de forskellige objekter kommer på de rigtige hylder, og hentes de rigtige steder? Sådan forenklet set? Hvad med at få et truckcertifikat i en fart? Jeg kan da godt se problemet fra firmaets side. Det er uhensigtsmæssigt at have en logistikoperatør uden certifikat til truck. Og få gjort noget seriøst ved den højdeskræk. Det er efter min mening ikke nok at overvinde angsten, den skal være helt væk, før du begiver dig op i de højder, på et lager. At de senere begrunder deres forslag om, at du flytter til en læreplads på kontor, med din højdeskræk burde de have meldt ud til dig med det samme. Hvis jeg var chef for et lager, og skulle have folk til at klatre rundt i 3 meters højde, ville jeg IKKE ansætte nogen med højdeskræk! Det er simpelthen for farligt. Men når alt det er sagt, kan jeg godt forstå din skuffelse. Det er ikke rimeligt at de beder dig om at gøre noget som er ulovligt, og farligt. Og, det er heller ikke rimeligt, at de ikke melder ærligt ud, omkring grunden til at de ikke kan bruge dig på lageret.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

OK, jeg troede at det var med henblik på en egentlig elevplads i firmaet. Nej, så jeg fatter heller ikke at de ikke tager imod de 14 dage, og bruger dig på områder uden truckkørsel mm.? Det lyder ret idiotisk. Hvis jeg var dig, ville jeg tage det certifikat gennem kommunen. Så har du det til næste gang, og det giver sikkert pote, i en ansættelsessammenhæng. Jeg ville også tage kontorfunktionen. Er det så også kun 14 dage, eller er der mulighed for elevplads?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Hvis det er så svært at få elevpladser, så ville jeg bare æde vreden/skuffelsen og lade emnet ligge. Ikke konfrontere. At fyren du har talt med ikke turde være ærlig overfor dig, er bare ærgeligt. Fu** ham, det har ikke noget med dig at gøre. Som buddhisterne siger om følelser: De er omskiftelige, og forsvinder som skyer der blæser hen over himlen. :wink:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply