Så blev det AUGUST

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Så blev det AUGUST

Post by stardancer »

smukke-ped wrote:Det gør da ikke manden til pusher, at han har et lager.


Aner ikke om han sælger men hvis politiet snupper ham med den mængde bliver han anset for pusher. Folk må som sagt bruge/sælge så meget de lyster, bare de holder det hos dem selv og væk fra børn :peg:
/Sofie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Så blev det AUGUST

Post by CXEC »

Frieser:

CXEC, du glemte vel ikke at tæmme de dersens vilde brombær, før du valgte at lægge dig oveni dem??


Jo, det glemte jeg. Eller jeg landede ikke decideret OVEN i dem, men fik revet den ene arm i faldet. :brok:

Ellers går det GLIMRENDE frukammerherreinde :kindkys:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Så blev det AUGUST

Post by stinemull »

Har brugt aftenen på at lave slowFeeder station. Synes selv løsningen er genial.

Image

Nettet er et modifiseret trailernet fra HaraldNyborg og hele stationen har stået mig i mindre end 150,-
Når man skal hænge nettet op kan man lige klikke rebene løs og sænke dem ned til jorden så man er fri for at stå og bakse med et tungt net oppe i luften.

Planen er at der bliver 2 af sådanne stationer på folden og en SlowFeeder kasse. Hver af nettene kan indeholde ca. 15 kilo hø og kassen kan indeholde 25-30 kg. Går alt så efter planen kan man nøjes med at fylde op hver 3. dag. det er jo bunus når man ind imellem har brug for at andre skal passe hestene så lettes arbejdsbyrden betragteligt.

Alle stationerne placeres så de er nemme at komme til udefra folden så man kan køre høet og nettene rund på trillebøren.
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Så blev det AUGUST

Post by nanna1979 »

Jeg har været på gåtur med dem her :elsk: :elsk: :elsk:

Image

Image

Image
Jeg knuselsker den pony - og jeg hyler næsten hvergang vi kommer derud, for hun vrinsker og løber mig i møde, når jeg kalder :roed: :roed:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Så blev det AUGUST

Post by stinemull »

Sikken en fin trense Nanna.

Hun er begyndt at se helt voksen ud.
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Så blev det AUGUST

Post by nanna1979 »

stinemull wrote:Sikken en fin trense Nanna.

Hun er begyndt at se helt voksen ud.

Tak - jeg er også glad for den ( og hende) - den er dog lidt stort til hende, så skal have et nakkestykke str pony :skoer:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Så blev det AUGUST

Post by Pia »

Jeg har også været på aftentur :-)

Luksustur med 4 gear :jeanie:

I morgen skal vi prøve Mind Quest, som HHansen anbefalede os, det glæder vi os vildt til!

Image

Hvor er det da skideirriterende at billedet bliver vendt forkert herinde.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Så blev det AUGUST

Post by aribeth »

Grise grise griiiiiseeeee... på torsdag!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Så blev det AUGUST

Post by HeidiO »

stinemull wrote:Har brugt aftenen på at lave slowFeeder station. Synes selv løsningen er genial.

Image

Nettet er et modifiseret trailernet fra HaraldNyborg og hele stationen har stået mig i mindre end 150,-



Jeg håber nettene holder hos dig. Vi lavede også slowfeeder vol. 1 af HN trailer net. Det holdt i knap 45 minutter, så havde de bidt nettet i stykker .
Heidi
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Så blev det AUGUST

Post by stinemull »

Indtil videre har det allerede holdt længere. Jeg har også et net fra Horze, det skulle være lige så dårlig kvalitet. Der er gået 1 maske på 2 år.
Så holder det her ikke køber jeg bare flere fra Horze.

Hvordan hang dit? Har læst at de holder bedre hvis de hænger frit ligesom mit istedet for f.eks op af en mur.
Post Reply