Så blev det AUGUST

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Så blev det AUGUST

Post by Glory »

Jeg er ikke sikker på, at Pia har arme, der er lange nok til at nå Vanillagarnet, når der skal være plads til maven også

Det har jeg faktisk ikke :linski: - så jeg har klippet ca. det halve af, og er dermed fri for at vaske, børste, flette i en uendelighed. Men det var nu egentlig også meningen, så snart hun var kåret det jeg ville ha´ hende kåret, at så skulle det være mindre blikfang, mere afslapning (både for hende og mig).
Det er stadig så langt og tykt, at det er genialt til at holde hende fri for irriterende insekter, men ikke så langt at det kræver den vilde pleje og pasning.

Dejligt at høre, at du er hjemme igen Gunilla! Men sikke da noget pis med det hus, der er ikke noget at sige til, at det vælter læsset lidt for dig :oeje:

Frieser - jeg synes også at det var rigtig billigt for Julle, og havde uden at blinke givet 25.000 for ham, for det synes jeg helt sikkert at han er værd...men det er der bare ikke grund til, som markedet er pt., og det er jo bare super når man er køber - men totalt nederen når man er sælger :oeje:
Jeg håber snart, at der lige præcist er en der står og mangler Stuntman :mikkel:

Fredag var vores naboer/min skovturs-partner/vores hestepassere nede og spise. Så gik det meste af dagen da med forberedelse til det :aribeth:
Det er dem som skal tage sig af hestene, når jeg engang skal føde, så de skulle lige ha´ de sidste detaljer på plads.
Og tænk....jeg kan virkelig ikke huske, hvad jeg fik hele dagen i går til at gå med :ehh:
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Så blev det AUGUST

Post by CXEC »

Pia er du ikke lige oppe over? Flot ser du ud.

Godzilla, sikke noget med de projekter, der vælter læsset.

Hvad har jeg bedrevet? Nårhjo! Plukket mirabeller og syltet dem. Eksperiment. Ved ikke om det smager godt. Nu må vi se. Ellers er det ud.

Film jeg har set på det sidste, efter min minikavalkade med RW, er TRACKS. BeritH jeg tror det er en film for dig?
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Så blev det AUGUST

Post by MetteboDeluxe »

Gunilla er det noget der kan laves af alm mennesker, for så er jeg sikker på jeg ikke er den eneste der gerne bruger en weekend på at hjælpe dig?
Kæmpe kram herfra, der er ikke noget værre end når man føler sig slået skakmat.


Her er weekenden gået med ponyer, spekulationer omkring vinterens opstaldning og hold op jeg syntes det er svært at komme i gang her til morgen.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Så blev det AUGUST

Post by Godzilla »

MetteboDeluxe wrote:Gunilla er det noget der kan laves af alm mennesker, for så er jeg sikker på jeg ikke er den eneste der gerne bruger en weekend på at hjælpe dig?
Kæmpe kram herfra, der er ikke noget værre end når man føler sig slået skakmat.


:elsk:

Jeg må have fat på en eller anden fagmand til at komme med anvendelig løsning på fejlkonstruktionen uden at det betyder at rive lortet ned og bygge op igen. Derefter kan jeg lægge en plan. Men den del bliver ikke før til næste år. Det bliver sgu nok stående en vinter til.

Min søster kom i weekenden og hjalp mig med at rydde op i skuret. Og jeg bytter en bordrundsav med en masse stigereol så jeg får hylder op. Min hjerne kan ikke klare rod og uorden så nu skal der ryddes op.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Så blev det AUGUST

Post by HHansen »

Tænk i dag bliver min lille datter 21 år :elsk:
Nu må hun vel snart betragtes som voksen :hhansen:

Jeg har taget en afspadseringsdag, i eftermiddag skal vi nemlig hjælpe hende med at flytte i ny lejlighed.. Suk, ned fra 2. sal og op på 2. sal.... godt hun ikke har så sindsygt mange ting..

Jeg har jo også fået en slags barnebarn, for en måned siden fik datteren ham her:

Image
Han er altså lidt sød :elsk:

Vores gamle hund synes til gengæld det er FINT at hvalpen ikke bor her og kun kommer på besøg, hun finder ham en anelse belastende :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Så blev det AUGUST

Post by Frieser9460 »

Tillykke med datteren, HHansen. :-) Og sikke en lille sød hundebasse, hun har erhvervet sig. Jeg har altid sagt, at skulle jeg en dag have en lille hund, så skulle det være en corgie. :elsk:

Her begynder regnen og gråvejret at sætte sig på humøret... til min store irritation. Jeg har jo ingen indendørsfaciliteter til træning af hestene, og selv om jeg godt ved, at jeg i teorien bare kan hive regntøjet på, så er der altså ikke megen fornøjelse ved at træne heste, hverken for dem eller mig, når himlen åbner sig, og det styrter ned i lårfede stråler. :nej:

I eftermiddag/aften skal jeg finde en måde at fordrive 3 timer på i Aalborg, mens kæresten er på kursus... gaaaab... Jeg aner ikke, hvad jeg skal finde på... men hvis kæresten kan lære noget, så han kan få sig sådan et af de der jobs, så overlever jeg vel. :linski:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Så blev det AUGUST

Post by misssophie »

Frieser, husk endelig at kæresten har ret til 6 uger selvvalgt kursus når han har været ledig nogle måneder.

-det skal han endelig benytte sig af! (især da muligheden forsvinder for faglærte til nytår...)
Misssophie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Så blev det AUGUST

Post by Frieser9460 »

misssophie wrote:Frieser, husk endelig at kæresten har ret til 6 uger selvvalgt kursus når han har været ledig nogle måneder.

-det skal han endelig benytte sig af! (især da muligheden forsvinder for faglærte til nytår...)


Det er faktisk lige nøjagtigt det, han skal til informationsmøde/kursus om i dag. :hhansen:

Så går jeg ud fra, at han får helt styr på reglerne. Men han er endnu ikke røget over på dagpenge - det gør han først om en måneds tid - så det varer sikkert lidt, før han kan gøre brug af de 6 ugers selvvalgt kursus, gætter jeg.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Så blev det AUGUST

Post by misssophie »

ja ca 4 mdr mener jeg
Misssophie
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Så blev det AUGUST

Post by stinemull »

Jahhh sikken en god dag. Jeg har lige fået 900.000 euro. Se selv.

Attention.
Please note that EURO UNION program has given your Email address the sum 900.000. Euros(NineHundred Thousand Euros)
Contact your Agent for your Claim with the follow information. Your full names and address, your age, your occupation , telephone numbers and VAULT DEPOSIT NOS
(DUC/OO9L2AC/SP )
EURO UNION ORGANIZATION.
Claims Agent
Mr Justin Lewis
Street Constitucion,59.Daganzo de Arriba - Madrid, Spain.
(justin999lewis@aim.com)
Thanks
Mrs grace Eric
Vive president.
Post Reply