Dagens lille glæde <3

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Godzilla »

Har lavet en grim havelåge til min veninde. Men det var sådan hun ville have den. Hun blev glad.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Dagens lille glæde <3

Post by CXEC »

Tillykke Ped!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Susmh »

Også tillykke herfra til dig Ped
Susanne

Always look at the bright side of life.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Godzilla »

Ped :mikkel:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Frieser9460 »

Tillykke Ped!
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Dagens lille glæde <3

Post by CXEC »

Dagens lille glæde: Billige roser ved Magasin. 10 kr bundet.
@}------->-------------
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Pia »

Den lille glæde: En pose lammeribben fundet nederst i fryseren, de smagte fantastisk!
Pipfuglen Viben
Posts: 70
Joined: Wed 27. Feb 2013 15:01

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Pipfuglen Viben »

June wrote:Jeg kan ikke dy mig for at deltage i den her tråd ..

Månedens store glæde .. en retssag endeligt afsluttet og jeg fik mine penge!! HA lorte firma

Månedens næste store glæde .. jeg har fået mit drømme job og starter den 4 aug.

Månedens 3 store glæde .. tog en rejse til tyrkiet i 14 dage og er lige landet hjemme og det har været en absolut fantastisk ferie .. og mødte den sødeste fyr inden jeg tog afsted som har ventet tålmodigt på at jeg kom hjem igen .

2013 var et gennemgående lorteår .. men 2014 er indtil videre ret fantastisk.

Jeg har fået at vide jeg skal passe på hvad jeg ønsker mig for jeg risikerer at få det! Og sådan er det ret præcist gået :elsk: :elsk:

I efteråret kommer desværre et par ret trælse beslutninger .. den ene handler om Fairytale men lige nu trives hun og er glad og jeg tager i en tur i skoven jævnligt .. så den tid den sorg ..


Dejligt at se livstegn fra dig.
Først vil jeg gerne bare lige slå fast, at du er june og jeg er Viben :askepot:
Kan du huske min joke om dig og Delfinen, og du nævnte det med de 3 araberheste :linski:
Ser du, jeg har et problem, nogle tror at det er mig, så både en dyrlæge og opstaldningsstedet har nægtet at aflive mine 3 araber heste, det var en ordrer jeg gav i Januar 2014, men de har heller ikke gidet givet mig besked før d. 29-04-2014 :doed: de vente nok på noget :minna:
Det hele startede i oktober 2013, hvor at min gamle Ballet blev mishandlet og til sidst valgte jeg at aflive hende, så var der 3 araber heste tilbage, Silver Zara Saint, GKV Sami samt GKV Jive, da jeg ville flytte sydpå satte jeg dem i opstaldning og da han lavede navne skilte til dem, blev de alle OX araber selv om at GKV Jive er en krydsning :naese:

Det jeg spørger om, er kort, kan du ikke gøre et eller andet så den forbandelse bliver ophævet, jeg har sku prøvet alt, men de er sku hjernedøde i Danmark. :ehj: De klammer sig til de heste, som om verden vil gå under hvis de bliver aflivet/slagtet :ehj:
På forhånd tak.

Mvh Viben Schliemann (som er på evighedsferie rundt i EU :viben: )
Pipfuglen Viben
Posts: 70
Joined: Wed 27. Feb 2013 15:01

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Pipfuglen Viben »

Pipfuglen Viben wrote:
June wrote:Jeg kan ikke dy mig for at deltage i den her tråd ..

Månedens store glæde .. en retssag endeligt afsluttet og jeg fik mine penge!! HA lorte firma

Månedens næste store glæde .. jeg har fået mit drømme job og starter den 4 aug.

Månedens 3 store glæde .. tog en rejse til tyrkiet i 14 dage og er lige landet hjemme og det har været en absolut fantastisk ferie .. og mødte den sødeste fyr inden jeg tog afsted som har ventet tålmodigt på at jeg kom hjem igen .

2013 var et gennemgående lorteår .. men 2014 er indtil videre ret fantastisk.

Jeg har fået at vide jeg skal passe på hvad jeg ønsker mig for jeg risikerer at få det! Og sådan er det ret præcist gået :elsk: :elsk:

I efteråret kommer desværre et par ret trælse beslutninger .. den ene handler om Fairytale men lige nu trives hun og er glad og jeg tager i en tur i skoven jævnligt .. så den tid den sorg ..


Dejligt at se livstegn fra dig.
Først vil jeg gerne bare lige slå fast, at du er june og jeg er Viben :askepot:
Kan du huske min joke om dig og Delfinen, og du nævnte det med de 3 araberheste :linski:
Ser du, jeg har et problem, nogle tror at det er mig, så både en dyrlæge og opstaldningsstedet har nægtet at aflive mine 3 araber heste, det var en ordrer jeg gav i Januar 2014, men de har heller ikke gidet givet mig besked før d. 29-04-2014 :doed: de vente nok på noget :minna:
Det hele startede i oktober 2013, hvor at min gamle Ballet blev mishandlet og til sidst valgte jeg at aflive hende, så var der 3 araber heste tilbage, Silver Zara Saint, GKV Sami samt GKV Jive, da jeg ville flytte sydpå satte jeg dem i opstaldning og da han lavede navne skilte til dem, blev de alle OX araber selv om at GKV Jive er en krydsning :naese:

Det jeg spørger om, er kort, kan du ikke gøre et eller andet så den forbandelse bliver ophævet, jeg har sku prøvet alt, men de er sku hjernedøde i Danmark. :ehj: De klammer sig til de heste, som om verden vil gå under hvis de bliver aflivet/slagtet :ehj:
På forhånd tak.

Mvh Viben Schliemann (som er på evighedsferie rundt i EU :viben: )


Nå, ja og så også lige bekræfte at vi ikke er venner :mikkel:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Dagens lille glæde <3

Post by aribeth »

Hej Viben, det lyder som om du ikke har det helt så godt.
Raxacoricofallapatorius
Post Reply