Dagens lille glæde <3

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pipfuglen Viben
Posts: 70
Joined: Wed 27. Feb 2013 15:01

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Pipfuglen Viben »

Nu har jeg lige modtaget email fra hans advokat om at mine heste kan blive afhentet, det er sku da en begyndelse. puha

Mvh Viben
Pipfuglen Viben
Posts: 70
Joined: Wed 27. Feb 2013 15:01

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Pipfuglen Viben »

99E wrote:Og jeg tilføjer lige - fordi det ikke kan siges for ofte:

Vi har verdens bedste hestesitter!!! :jeanie:
Og vi er lykkelige og taknemmelige og vildt glade for, hun selv tilbød at passe godt på vores ponydyr - for vi ville aldrig være rejst, hvis ikke vi havde en god og stabil hestesitter.
:elsk:

De der ponyhestedyr bliver passet og plejet og nusset og givet gulerødder - og på visse områder endda endnu bedre end vi selv gjorde det..
:slemhest:

Og hun finder sig i alle (og deler en del) af mine :britta: - min gamle tykke pony holdes slank og velfodret og veltilpas og bliver elsket helt perfekt. Mikkels ADHD-pony bliver grinet af og fjollet med og alt muligt...
:tosse:

What's not to like?!
:sanne:


Ja, nogle er heldige og andre er uheldige :linski:
Mvh Viben
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Godzilla »

Viben: Hvor er din bror i alt det her? Hvis han er i DK ville det så være muligt at han kan hjælpe med problemet?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Pipfuglen Viben
Posts: 70
Joined: Wed 27. Feb 2013 15:01

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Pipfuglen Viben »

Godzilla wrote:Viben: Hvor er din bror i alt det her? Hvis han er i DK ville det så være muligt at han kan hjælpe med problemet?

Han er ude og sejle, han sejler et måned og hjemme et måned, så han er ikke i Danmark pt.
Men problemet er mit og så må jeg også klare det, ligesom alt andet :linski:

Mvh Viben
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Dagens lille glæde <3

Post by 99E »

Pipfuglen Viben wrote:Ja, nogle er heldige og andre er uheldige :linski:

Mjooh... Men på den anden side var vi jo netop IKKE rejst fra hestene, hvis ikke vi havde en god løsning på pasningsproblemet.

I starten havde vi endda dobbeltsidet os; hestene var udlånt til KatieKat og stod opstaldet hos en af back up-mulighederne, en fælles Parelliveninde.
Pænt smart.
At hestene og KatieKat så siden har valgt at bosætte sig meget tæt på Mikkels (hesteejende) forældre gør det endnu nemmere.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Dagens lille glæde <3

Post by BeritH »

Altså Viben, det er mig sgu en gåde, hvordan du kan bilde dig selv ind at der er styr på dine heste.

Du forventer de er aflivede, men har ikke lavet en fast aftale om aflivning, hverken med opstaldningsstedet eller med dyrlægen. I øvrigt gider du ikke engang selv at troppe op, hvis de skal aflives, men forventer at det er da noget andre må tage sig af.

Du har heller ikke modtaget en regning for aflivningen, hvilket du da burde have, når det ikke er noget problem at modtage regninger, som du påstår. Hvordan kan du så tro at de er aflivede?

Du aner i virkeligheden ikke om dine heste er levende eller døde eller for den sags skyld i forsvarlig stand, hvis det første er tilfældet. Og så vil du ikke sælge dem for tænk hvis de kommer et sted hen, hvor man ikke tager sig ordentligt af dem. Og nu vil du også til at skabe dig på opstaldningsstedet.

Goddag mand økseskaft - du er sgu lige til at tude over!

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Dagens lille glæde <3

Post by stinemull »

BeritH wrote:Altså Viben, det er mig sgu en gåde, hvordan du kan bilde dig selv ind at der er styr på dine heste.

Du forventer de er aflivede, men har ikke lavet en fast aftale om aflivning, hverken med opstaldningsstedet eller med dyrlægen. I øvrigt gider du ikke engang selv at troppe op, hvis de skal aflives, men forventer at det er da noget andre må tage sig af.

Du har heller ikke modtaget en regning for aflivningen, hvilket du da burde have, når det ikke er noget problem at modtage regninger, som du påstår. Hvordan kan du så tro at de er aflivede?

Du aner i virkeligheden ikke om dine heste er levende eller døde eller for den sags skyld i forsvarlig stand, hvis det første er tilfældet. Og så vil du ikke sælge dem for tænk hvis de kommer et sted hen, hvor man ikke tager sig ordentligt af dem. Og nu vil du også til at skabe dig på opstaldningsstedet.

Goddag mand økseskaft - du er sgu lige til at tude over!

BeritH



:mikkel:
Pipfuglen Viben
Posts: 70
Joined: Wed 27. Feb 2013 15:01

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Pipfuglen Viben »

BeritH wrote:Altså Viben, det er mig sgu en gåde, hvordan du kan bilde dig selv ind at der er styr på dine heste.

Du forventer de er aflivede, men har ikke lavet en fast aftale om aflivning, hverken med opstaldningsstedet eller med dyrlægen. I øvrigt gider du ikke engang selv at troppe op, hvis de skal aflives, men forventer at det er da noget andre må tage sig af.

Du har heller ikke modtaget en regning for aflivningen, hvilket du da burde have, når det ikke er noget problem at modtage regninger, som du påstår. Hvordan kan du så tro at de er aflivede?

Du aner i virkeligheden ikke om dine heste er levende eller døde eller for den sags skyld i forsvarlig stand, hvis det første er tilfældet. Og så vil du ikke sælge dem for tænk hvis de kommer et sted hen, hvor man ikke tager sig ordentligt af dem. Og nu vil du også til at skabe dig på opstaldningsstedet.

Goddag mand økseskaft - du er sgu lige til at tude over!

BeritH


Nu er problemet løst, man skal bare spørge de rigtige :linski:

Mvh Viben
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Dagens lille glæde <3

Post by 99E »

smukke-ped wrote:Og det med KatieKat virker vist rigtig fint....fx da KatieKat fik ondt i maven og måtte passes af det offentlige, sådan lidt akut, gik der ikke mange minutter, før der var taget hånd om heste og kat!! :elsk:

Præcis!
Den episode beviste da om nogen, at "systemet virker"...
Og det var endda "kun" KatieKats egne back up-systemer, der var sat i gang.
Vores stod i venteposition, hvis det blev nødvendigt.

BeritH wrote:Altså Viben, det er mig sgu en gåde, hvordan du kan bilde dig selv ind at der er styr på dine heste.

Du forventer de er aflivede, men har ikke lavet en fast aftale om aflivning, hverken med opstaldningsstedet eller med dyrlægen. I øvrigt gider du ikke engang selv at troppe op, hvis de skal aflives, men forventer at det er da noget andre må tage sig af.

Du har heller ikke modtaget en regning for aflivningen, hvilket du da burde have, når det ikke er noget problem at modtage regninger, som du påstår. Hvordan kan du så tro at de er aflivede?

Du aner i virkeligheden ikke om dine heste er levende eller døde eller for den sags skyld i forsvarlig stand, hvis det første er tilfældet. Og så vil du ikke sælge dem for tænk hvis de kommer et sted hen, hvor man ikke tager sig ordentligt af dem. Og nu vil du også til at skabe dig på opstaldningsstedet.

Goddag mand økseskaft - du er sgu lige til at tude over!

BeritH

:jeanie: :respekt:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Dagens lille glæde <3

Post by aribeth »

Nå, jamen dog, hvordan har du så løst problemet om man må spørge? Eller er det hemmeligt?
Raxacoricofallapatorius
Post Reply