Dagens lille glæde <3

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pipfuglen Viben
Posts: 70
Joined: Wed 27. Feb 2013 15:01

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Pipfuglen Viben »

aribeth wrote:Hej Viben, det lyder som om du ikke har det helt så godt.

Jeg har det sku fint, kunne ikke have det bedre, alt går godt her pt. i Spanien :katiekat:
Jeg syntes bare det er synd for dem på opstaldningen, at de tror jeg er June.
Mvh Viben
P.s Jeg har også haft hovedpine, men så fandt jeg ud af at jeg manglede B-vitamin, nu er den væk :jeanie:
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Dagens lille glæde <3

Post by stinemull »

Que???


Jeg har syg hund, det er gamle Yoda og jeg er meget bekymret.
Pipfuglen Viben
Posts: 70
Joined: Wed 27. Feb 2013 15:01

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Pipfuglen Viben »

June wrote:Viben tag din staniol hat af og se virkeligheden som den er!

DU er SYG og har brug for hjælp!!

Og nej vi er sq ikke venner!! Har aldrig været det og bliver det aldrig og hvis du har lavet noget som helst i mit navn så kommer jeg fanme efter dig med advokater og hele svineriet!!

Har så ondt af din stakkels mor og dit stakkels barn og lige så meget af dine heste. Men håber der er kvalificeret hjælp på til dem der har overlevet

:viben:
Pipfuglen Viben
Posts: 70
Joined: Wed 27. Feb 2013 15:01

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Pipfuglen Viben »

Pipfuglen Viben wrote:
June wrote:Viben tag din staniol hat af og se virkeligheden som den er!

DU er SYG og har brug for hjælp!!

Og nej vi er sq ikke venner!! Har aldrig været det og bliver det aldrig og hvis du har lavet noget som helst i mit navn så kommer jeg fanme efter dig med advokater og hele svineriet!!

Har så ondt af din stakkels mor og dit stakkels barn og lige så meget af dine heste. Men håber der er kvalificeret hjælp på til dem der har overlevet

:viben:

P.s Tak for sidst.
Pipfuglen Viben
Posts: 70
Joined: Wed 27. Feb 2013 15:01

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Pipfuglen Viben »

June wrote: Men håber der er kvalificeret hjælp på til dem der har overlevet


Hvad f...... er det dig der har lavet det nummer, så må du sku betale. :mettebo: ved kasse 1.
Elsker når du bliver sur, så kommer sandheden frem, hva! :gave:

Mvh Viben
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Dagens lille glæde <3

Post by stinemull »

Fatter hat, men det er nu meget morsomt alligevel.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Dagens lille glæde <3

Post by aribeth »

Jeg synes det er ret sørgeligt faktisk...

Viben, når du skal kaste med sten i Gunillas babytråd, så skulle du måske se at have taget ansvar for dine egne heste først... står de nu et sted i Danmark hvor andre har bøvlet med dem? Og de vil vel ikke slagte dem fordi du muligvis skylder penge for opstaldningen? Eller hvad?

Det kan godt være du selv synes du har det godt, men jeg synes det er tydeligt ud fra dine skriverier, at det ikke er tilfældet.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Dagens lille glæde <3

Post by annetteB »

Jeg skal flytte! Større hus, større have, mindre husleje, kortere til strand og skov <3
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Dagens lille glæde <3

Post by stinemull »

Fedt.
Pipfuglen Viben
Posts: 70
Joined: Wed 27. Feb 2013 15:01

Re: Dagens lille glæde <3

Post by Pipfuglen Viben »

aribeth wrote:Jeg synes det er ret sørgeligt faktisk...

Viben, når du skal kaste med sten i Gunillas babytråd, så skulle du måske se at have taget ansvar for dine egne heste først... står de nu et sted i Danmark hvor andre har bøvlet med dem? Og de vil vel ikke slagte dem fordi du muligvis skylder penge for opstaldningen? Eller hvad?

Det kan godt være du selv synes du har det godt, men jeg synes det er tydeligt ud fra dine skriverier, at det ikke er tilfældet.


Nej, JEG skylder dem ikke penge og jeg tog ansvar for mine egne heste og bad en dyrlæge om at aflive dem, men........nogle skulle åbenbart lege livredder og af en eller anden grund ville dyrlæge ikke, der var for langt at køre sagde hun, da jeg ringede den 29-04 og hun gad heller ikke at give mig eller min storebror besked om hendes beslutning, hvilket kan koste hende hendes job, da man ikke må nægte at aflive et dyr.
Opstaldningsstedet gav heller ikke besked om at pengene for Januar ikke var gået ind på deres konto, men kontakter mig først den 29-04 altså 5 mdr. efter den første betaling manglede.
Det er så havnet i retten i Hjørring men...jeg kan ikke komme i kontakt med opstaldningstedet de svare ikke mine sms'er og derfor står mine heste der endnu, men i morgen ringer jeg til vognmanden og beder ham om at hente dem og køre dem til slagt og hvis han bliver nød til at have politi med for at hente dem, ja så må der det til.
Jeg ønsker ikke at sælge dem, for de ende sku ligesom Baby, og det skal de sku ikke, eller som Ballet da hun var blevet lånt ud, jeg tror nok at I kan huske de billeder min mor satte ind.
Interessen for de heste forsvandt nogle måneder efter min mors død, Det var jo hendes sidste drøm, at opdrætte OX araber og gerne nogle fine nogle, det fik hun lov til og jeg muget ud, nu er hun borte og min søn er tvangsanbragt og jeg har fået mig et andet/ mit gamle jeg tilbage.
Ja, jeg ved godt jeg er psykisk syg, det er jo derfor jeg hæver en fed førtidspension, men derfor skal man vel behandles ordenligt alligevel.
Jeg tog ansvar, men blev blokkeret.

Mvh Viben
Post Reply