Kæmpe brokke-tråden

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

Jeg inviterer hermed alle til at deltage i en tråd hvor de kan himle op over de ting de mener er galt med verdenen og som vi kan dåne over i fællesskab :hhansen:

Idag var jeg ude og prøve bukser med min bedste veninde - og folkens 90% af de bukser der er i butikkerne er i størrelse ekstra small! EKSTRA SMALL?! :wow:

Hvad pokker skete der med menneske-størrelser?! Hvad skete der med tøj for kvinder med hofter og lår?! Hvordan skal jeg kunne klemme mig ned i størrelse kosteskaft? :plop:

Nææ du! Må jeg bede om bukser til æblerøve og ridebukselår tak! *hrmf* :peg: :brok:
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Ane »

Nå men så vil jeg brokke mig over at der er gået inflation i tøjstørrelser.. fordi folk generelt bliver tykkere og stadig gerne vil kunne klemme sig i en størrelse medium/38/whatever de plejer. Løsning: man lader da bare en 38 bliver større. Vel blandt andet derfor at hvis man er en 38 herhjemme så er man en 42/44 i Italien.

Jeg har været helt nede på at skulle have størrelse 34 - det er jo heeelt latterligt.

edit. http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1151431.ece (det er ikke bare noget jeg har fundet på)

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

Aaaaaj! Det er jo snyd! Så kan man jo ikke regne med noget? Ih! Hvor stor er man så? Find dog en størrelse and stick with it! Damn you designers!
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by HHansen »

Jeg vil gerne brokke mig over ukrudt!

Har brugt de seneste dage på at luge to bede - og vores 70 m2 store parkeringsplads, fyldt med granit - og ukrudt :mur:

Noget af det så højt at man ikke bare kunne give det gift. Så vi har siddet på vores grædende knæ og stortudende røv på p-pladsen i 4 timer i dag - og flere timer i dagene før... og pillet ukrudt op... Fuck det er hårdt for fingrene selv med handsker på. Men det der granit er hårdt...

Men NU er det pænt!!!! Der skal bare lige hældes et læs granit mere på.

De andre bede har i dag fået et læs flis - så de er også fine...

Men fuck hvor jeg ikke gider mere ukrudt!!! :brok: :brok: :brok:

Og vi har masser af det endnu! :brok: :brok: :brok:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

Damn Helle! Det lyder dælme hårdt! Kan i ikke købe en ged eller sådan noget? Låne en fra en minizoo? *Gg* Mange glemmer bagsiden af at have en have/hus med omgivelser - og ja! have/grønne områder kan jeg da læse mig til kan være en grum pain! Er der ikke en nabo-dreng i kan bestikke med lidt lommepenge?
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by misssophie »

vi har "ansat" to kaniner til at æde mælkebøtterne på vores gårdsplads,- det synes vi vist alle er en fin ordning.

vores have er park-agtig med høje træer og buske,- og nydelig skvalderkål i bedene,- ikke noget bar jord her der skal luges hele tiden.

-ellers kunne vi ikke lave andet...

men jeg vil gerne klage kraftigt over at vi har mega meget beplantet læbælte med roser i! altså lange stikkende ting, der hænger ud over foldhegn, grusvej, græsstykker osv. det er bare pisse ugenialt, og kræver ret meget vedligeholdelse...

og så er jeg sur over at vi ikke har en brændeovn...
Misssophie
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

HØRT!

Jeg vil også gerne brokke mig over brændeovnens udeblivelse fra min lejlighed! Det er direkte usportsligt at der skal diskrimineres på den måde! Jeg vil også have brændeovn!
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by MinnaN »

Jeg er sur på Gry! :-(
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

Eeek! Nå for satan! Hvad har jeg *nu* Gjort?
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by MinnaN »

Mere at du skal til at se en silver lining istedet for alt det negative. Det gør mig gal at du dunker dig selv oveni hovedet og så blir jeg sur på dig. Simple simple.

Jeg bryder mig ikke om det. At være sur eller at du dunker dig selv oveni hovedet. Simple simple.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Post Reply