Baby (hesten) skal flytte....

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Pipfuglen Viben
Posts: 70
Joined: Wed 27. Feb 2013 15:01

Re: Baby (hesten) skal flytte....

Post by Pipfuglen Viben »

Godzilla wrote:Tja...Viben....jeg vil give dig ret i at jeg ikke skulle have købt Baby.
Ikke fordi jeg ikke ville have hende, men fordi jeg ville ride akademisk dressur og dyrlægen sagde at hun kun kunne bruges til hygge/skovtur. Det ville Mette som overtog hende (gratis pga spat i bagbenene) netop bruge hende til så det var perfekt.
Nu skal Mette skilles og kan ikke magte en hest som enlig mor til to.
Hvis jeg boede på landet med egne folde osv. kom hun hjem til mig.
Jeg har iøvrigt en cykel.

Jeg tror du mere eller mindre blev manipuleret til at købe hende, jeg kan stadig huske da du var over og se hende og du virkede til at være i tvivl.
Næ, du skulle have købt min GKV Cassanova efter Bay Noir og Ballet ham havde du fået en masse ud af, det var den sidste jeg fik lov til at lave, så tog min mor over med crabbet araber, fint skulle det være.. :ehj:
Jeg har selv en som er gude smuk, 50% crabbet, som jeg sender til slagt, jeg brugte 2 år på at lære hende at blive striglet og blive trukket med og opstaldningsstedet kunne ødelægge det på et kvarter, han syntes at det var sjovt at klide hende i lysken og så hun sparkede. Hun er efter min gamle Ballet, som jeg tog og lagde en sadel på gik en tur og red hjem.
Mvh Viben
P.s de to eneste heste slagterier der findes i jylland, ligger i Onsild og på Mors, har jeg lige fået af vide.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Baby (hesten) skal flytte....

Post by aribeth »

Der er også et ved Skanderborg, men det i Onsild er godt!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply