Jeg har lige brug for HJAELP !!..

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Post by Lone »

Ja, da - hvad er du god til at vide noget om - ? Det ville interessere mig at læse.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

fik jeg også en opgave der???? :lol:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Ja...........
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

kan i se frem til en tråd om tolerance og menneskesyn :) I aften når jeg har tid til at forfatte et længere indlæg.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Vil i også vide noget om æsler :) Mit yndlingsemne!! Eller lidt om tibetansk buddhisme? Eller en bogtråd? Eller meredianterapi? Eller lomme-evolutions-psykologi, som jeg dyrker for sjov, fuldstændig useriøst? Eller om ADHD? Eller om Bornholm? Hmmm, jeg synes ikke lige mine påfund, passer særlig godt ind i et strigle net? Men måske er jeg for selvkritisk? :roll:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Noget om ADHD ville JEG meget gerne høre mere om! Min yngste er lige blevet diagnostiseret med det - så det skal jeg jo sætte mig mere ind i :)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Tak HHansen -- det vil vi se frem til. Daisy: Jeg er jo skør med dyr, så jeg vil altså gerne høre noget om æsler - og se billeder! Resten af dine forslag passer da udmærket - hvad er der galt med dem? Lomme-evolutions-pskylogiske teorier -er lige mig! Frem med dem!!!! Jeg ved ikke om jeg vil høre om Bornholm - jeg må med skam tilstå at jeg har været i mere end 20 fremmede lande, men jeg har sgu aldrig været på Bornholm....... :cry: - men fortæl mig noget - så kan vi måske engang lave en lille ekskursion til klippeøen.
Jeanie

Post by Jeanie »

Altså jeg vil gerne vide noget om ÆSLER..og hvorfor de skulle stå og spærre vejen for mig ned på Lesbos, og når jeg så ville snakke lidt med dem stak de af...???????? [img:fcb6ce580c]http://photobucket.com/albums/a396/Kondanizza/th_Lesbos05081.jpg[/img:fcb6ce580c] ????????...... :roll:
Jeanie

Post by Jeanie »

Jo og så vil jeg forøvrigt gerne vide, hvorfor fa....* mine billeder bliver så små... :roll: selvom jeg lægger dem ind i det der photobucket..eller hvad det nu hedder ??? Og så hvordan jeg lige får dem lavet små nok til at kunne sætte et på af mig selv....jeg er sååååååå duuuuuummmmm.... :cry: Ingen billeder af travheste, før jeg har fattet det her..BASTA.... :(
Lone

Post by Lone »

Du er sandelig videbegærlig Jeanie :P I Photobucket er der flere muligheder: hvis du vælger nr. 3 mulighed får du et lille billede - som her: [URL=http://i15.photobucket.com/albums/a399/schannon/Hestibevgelse4psdkopi.jpg][img:b05a91671d]http://i15.photobucket.com/albums/a399/schannon/th_Hestibevgelse4psdkopi.jpg[/img:b05a91671d][/URL] Du kan også vælge mulighed nr. 4 - eller ude ved billedet vælge ´´IMG´´ feltet og kopierer derfra, så får du billedet i fuld størrelse. det bør være 400x400 ca i en opløsning på 56-72 dpi. Som her: [img:b05a91671d]http://i15.photobucket.com/albums/a399/schannon/Hestibevgelse5psdkopi.jpg[/img:b05a91671d] Det skal altså fra din pc være ca 400x400. Er det ikke det kan du ændre størrelsen i Photobucket ved at klikke ´´Edit´´- ovenover billedet og vælge ny størrelse. Dit profilbillede skal du ændre i et billedbehandlingsprogram til den rigtige størrelse og uploade det til din profil. Hvilket program har du?
Post Reply