Jeg har lige brug for HJAELP !!..

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jeanie

Jeg har lige brug for HJAELP !!..

Post by Jeanie »

Mit tastatur opfoere sig maerkelig det bytter om paa tegn og bogstaver, og jeg kan ikke finde ud af at faa det til at skrive normalt der hvor jeg eks. vil lave et spoergsmaalstegn skriver den _ og ved ae skriver den ; og ved oe skriver den ' hvad skal jeg goere for at faa den tilbage i normal tilstand igen ... :roll:
Lone

Post by Lone »

har du usb-stik til tastaturet? Hiv det ud - og sæt det i igen. Almindelig stik - genstart pc, det kan hjælpe. Ellers må du checke indstillingerne.
Jeanie

Post by Jeanie »

Det er et traadloest tastatur! Maaske skal jeg proeve at genstarte
Lone

Post by Lone »

Ja - og hvis det virker skal du skrive et spændende indlæg!!!!
Jeanie

Post by Jeanie »

Lone det virkede ! Hvad vil du gerne hører noget om ???.... :wink:
Lone

Post by Lone »

Jeg vil gerne høre noget om træning af travhesten - det sku du vel aldrig vide noget om....???!!!!
Jeanie

Post by Jeanie »

Jo , nu du siger det jeg ved da en smule, men først vil jeg lige lukke de tre jeg har i stalden ud på fold, så vender jeg frygtelig tilbage med første del i føljetonen ´´ Træning af travheste´´.... :wink:
Lone

Post by Lone »

Det lyder rigtig godt - faktisk vil jeg meget gerne høre noget om aldre, hvornår og hvorfor man starter - og så det med højt løftede hovede under løb. Og så har jeg tænkt en del over den måde vi andre fodrer på i forhold til de heste, der arbejder mere professionelt - hvor meget skal sådan en travfætter have for at arbejde - jeg tror nemlig, at vi andre ´´fodrer for vildt´´
Lone

Post by Lone »

Og bIlleder!!!!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

jeg OGSÅ glæder mig til Jeanies indlæg :D Interessant idé iøvrigt LoneSchannon - at tildele skribenterne opgaver - måske det skulle dyrkes noget mere?? :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply