Jeg har lige brug for HJAELP !!..

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

OK, jeg vil på trods af dårlig arm, forsøge at skrive nogle indlæg, om nogle af de nævnte emner.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

JAtak, Daisy/Gunilla. Vi vil gerne høre noget om..DET HELE! (måske ikke lige på samme tid - men måske en ny tråd en gang om måneden/hver 14. dag?) Jeg er til gengæld RIGTIG god til at vide noget om uforenelighed imellem pærekultivarer og kvædegrundstammer - og hvordan man alligevel kan lave fine pæretræer på kvæderod - og hvorfor der overhovedet er interesse for pæretræer på kvæderod. Se dét er - udenfor gartnerkredse, altså - et ægte unyttigt talent at have .
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Atengstedt, nu bliver jeg dælme nysgerrig! Måske unyttig viden, men det lyder SÅ underligt, at jeg meget gerne vil vide hvorfor, man laver sådanne pæretræer??
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeg må ærligt indrømme at podningens kunst ikke lige er det emne, jeg tænder mest på. :oops: Men jeg synes det ville være genialt, hvis vi kan få Atengstedt til at udvikle en rose - helst en Doris Tystermann - med skønheden og velduften intakt, men med en smag så hæslig, at gederne ikke gider æde den. :idea: :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Sikke I kan - Doris Tysterman - hvordan kan man vide denslags? :evil: Næh, hvis Atengstedt kunne fortælle mig hvordan jeg får en selvslående græsplæne og får konverteret min gårdsplads til en pseudo-japansk have, så lover jeg at læse alle indlæg om kvæder podet på pærer eller hvordan det nu var - og stille en masse intelligente spørgsmål!! :P Har vi en aftale? :P :P :P :P :P
Post Reply