Jeg har lige brug for HJAELP !!..
Jeg har lige brug for HJAELP !!..
Mit tastatur opfoere sig maerkelig det bytter om paa tegn og bogstaver, og jeg kan ikke finde ud af at faa det til at skrive normalt der hvor jeg eks. vil lave et spoergsmaalstegn skriver den _ og ved ae skriver den ; og ved oe skriver den ' hvad skal jeg goere for at faa den tilbage i normal tilstand igen ... :roll:
Det lyder rigtig godt - faktisk vil jeg meget gerne høre noget om aldre, hvornår og hvorfor man starter - og så det med højt løftede hovede under løb. Og så har jeg tænkt en del over den måde vi andre fodrer på i forhold til de heste, der arbejder mere professionelt - hvor meget skal sådan en travfætter have for at arbejde - jeg tror nemlig, at vi andre ´´fodrer for vildt´´
jeg OGSÅ glæder mig til Jeanies indlæg :D Interessant idé iøvrigt LoneSchannon - at tildele skribenterne opgaver - måske det skulle dyrkes noget mere?? :mrgreen:
Mvh
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!