Juli - tiden flyver...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juli - tiden flyver...

Post by aribeth »

Viben, tror lige du skal nærlæse igen.. Jeg synes ikke det er synd dine heste skal slagtes. Faktisk synes jeg slagtning er en fremragende idé.
Mine grise bliver ikke transporteret nogle steder. De skal slagtes her hjemme.

hvis det er den smule muring til husbehov man lærer i landbrugsuddannelsen du påstår er dit grundlag for professionelle murerevner, så kan du godt tro om igen.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Juli - tiden flyver...

Post by HHansen »

Hold da op der er gang i den her ligeså snart man vender ryggen til et øjeblik :linski:

Vi har været 5 dage på Sjællands Odde i sommerhus, alle mine store børn, manden og jeg. Og vores hund naturligvis - samt datterens 9 uger gamle corgi hvalp. Ganske tæt på vores sommerhus var min bedste veninde i sommerhus med mand, barn og hund - så vi har råhygget os i det gode vejr hele ugen :elsk: :jeanie:

Hundene har tumlet, vi har hygget.. :elsk:

Hvis nogen kan lide computerspil med gådeløsning, kan jeg anbefale stedet her:
http://www.mindquest.dk/da/home-da
Der var vi onsdag, det var fantastisk morsomt!

Nu er vi flade! Og især hunden, der har fundet hvalpen LIDT belastende i denne uge.. hun er god ved ham, ham må bare ikke røre hende! Heldigvis ville min venindes hund gerne tumle og lege med den lille.

Og så havde vi nær aldrig fået den store hund med hjem, for den turde ikke gå ned af trapperne på færgen - den nåede at trække sig ud af 2 halsbånd og var på vej ud af selen :wow: den skulle bare ikke ned af den trappe! Til sidst måtte manden løfte de 30 kg sprællende og pivende hund og bære den ned!

Nu venter en uges ferie herhjemme - manden skal vist arbejde lidt - jeg skal lave ingenting hele ugen tror jeg :jeanie:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Juli - tiden flyver...

Post by Pia »

HHansen wrote:
Hvis nogen kan lide computerspil med gådeløsning, kan jeg anbefale stedet her:
http://www.mindquest.dk/da/home-da
Der var vi onsdag, det var fantastisk morsomt!

:


Fedt! Vi elsker escapespil, det her skal da klart prøves!!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juli - tiden flyver...

Post by aribeth »

Nu kunne jeg godt snart trænge til en enkelt kølig dag.
Raxacoricofallapatorius
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Juli - tiden flyver...

Post by Intunia »

aribeth wrote:Nu kunne jeg godt snart trænge til en enkelt kølig dag.

jubii skyer kommer ind nu!
Det bliver vist lidt regnvejr i morgen
:jeanie:
bla bla bla
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Juli - tiden flyver...

Post by stinemull »

aribeth wrote:Nårh nej, Viben er jo professionel murer... Jeesus mand.

Vi har lavet fold til grisene der snart flytter ind.


Laver du for meget gris må du endelig sige til. Savner god fedtfattig velfærdsgris, det man kan købe er så fed.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Juli - tiden flyver...

Post by CXEC »

Kæmpe tillykke Ninie! Jeg må være gået glip af noget, for den Ninie jeg kendte - eller hvordan det nu hang sammen - ville ikke have børn?

Tillykke til stardancer også.

Sophie og stardancer - hvor er det surt med sygdom i familien.


Det blev ved det ene hav bad i år. Jeg er for blufærdig til at hoppe i inde i byen. Sådan er det. Desuden skal det være varmt, før jeg hopper i.


Frieser hvor er dine heste dygtige.


Og hov! Den der lille stribemis den er da nuser!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Juli - tiden flyver...

Post by Anja »

Vandet i søen er 26-27 grader, paradoxalt nok køler det stadig. Norge er alt for varm, havde håbet på bare lidt køligere vejr, ikke 33 grader i skyggen.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Juli - tiden flyver...

Post by Intunia »

Var til min første nogensinde yoga time i går nede ved vandet.
Det kan jeg godt mærke i dag.
Jeg kan mærke muskler, som jeg ikke vidste at jeg havde.

Jeg er sådan lidt uafklaret med, om det er noget for mig.
Det er ihvertfald udfordrende for min utålmodighed/rastløshed. Men det føles rart i mit halvgamle skrog, som slet ikke er så stift, som jeg gik og troede.
bla bla bla
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Juli - tiden flyver...

Post by Frieser9460 »

Hold da op, I har været flittige herinde de sidste par dage. :hhansen:

Jeg har haft en FANTASTISK weekend med besøg af min søster. :jeanie:

Vi har trænet heste... og jeg har været på ryggen af Stuntman TO gange! :jeanie: Han var SÅ sød. :elsk: :elsk: :elsk:

Så nu tager vi stille og roligt hul på tilridning....

Image

Falle-bassen er også blevet trænet i dag og overraskede mig positivt ved at være særdeles sød og rolig. Han var klart mere opmærksom end Stuntman (og fik da heller ikke ligefrem rytter på), men han spændte ikke voldsomt op og accepterede at blive taget alene ud, samt at min søster stod og hoppede og baskede rundt omkring ham, og at hun klappede ham over hele kroppen, svingede tovet op over hans nakke og ryg og ligesom "hoppede ind i siden på ham" for at forberede ham, til der på sigt skal en rytter op. Mens hun gjorde alt det, stod han primært lige så pænt - det vildeste han gjorde, var at trippe lidt til siden. DYGTIG dreng. :elsk:

Jack var en bøllespire, da han skulle longeres... en rigtig PONY med stort P. Men ellers var han lige så sød og nem, som han plejer.

Jeg ELSKER mine hestebasser. :elsk: :elsk: :elsk:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply