Juli - tiden flyver...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Juli - tiden flyver...

Post by annetteB »

Stress er nu en herlig ting. Allerede inden kl halv ni, da lugtede jeg allerede som en cowboytoast under armene af ren og skær paniksved. Herligt. Har nu fået talt med fagforening og fået sendt mail til arbejdsplads. Må jeg så ikke godt have det ok resten af dagen?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Juli - tiden flyver...

Post by misssophie »

jo, det har du fortjent Anette... :mikkel:
Misssophie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Juli - tiden flyver...

Post by annetteB »

Tak, miss sophie! <3
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Juli - tiden flyver...

Post by annetteB »

Ja. Og armsved, tror jeg.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Juli - tiden flyver...

Post by annetteB »

Nemlig, ja.
Nu lugter der såmænd også af arrigskab fordi min chef har sendt mig en mail, hvor han faktisk siger at han mener at jeg pjækker. "HVIS du er syg.."
Det er jeg så nok, når min læge ikke vil raskmelde mig.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Juli - tiden flyver...

Post by MetteboDeluxe »

Har du fået arbejde igen? Og nu er du sygemeldt?

Jeg er vist helt bagefter!

Timian er blevet spurgt om hun ikke vil ride endnu en pony. Hun har redet ham i dag og i går og nu sover hun ved ejeren (en pige på hendes egen alder) til i morgen hvor de skal ride igen. Ejeren er en knusende dygtig pige, der har fået en ny (virkelig god) pony og samtidig har en ung der skal trænes op. Så bliver den sidste lidt til overs. Og han er bestemt en pony Timmi kan lære en hel masse af. Han er gået lidt kold i springning, men har al den grundridning på plads hendes egne mangler.

Hvad siger I... Er 4 ponyer for mange? :hhansen:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Juli - tiden flyver...

Post by annetteB »

Jeg er opsagt fra mit job, men skal ikke fratræde før ultimo oktober. Jeg er sygemeldt med stress og panikanfald.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Juli - tiden flyver...

Post by MetteboDeluxe »

Åh altså :-( Jeg troede ellers han var så fair din arbejdsgiver
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Juli - tiden flyver...

Post by annetteB »

Nej, desværre er min butikschef ikke så fair som man kunne ønske sig. Min afdelingschef derimod er lavet af guld :elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Pipfuglen Viben
Posts: 70
Joined: Wed 27. Feb 2013 15:01

Re: Juli - tiden flyver...

Post by Pipfuglen Viben »

annetteB wrote:Jeg er opsagt fra mit job, men skal ikke fratræde før ultimo oktober. Jeg er sygemeldt med stress og panikanfald.


Alvorligt eller en joke, syng en sang, det hjælper :-)

http://www.youtube.com/watch?v=7N4GLluSIMA
Mvh Viben
Post Reply