Juli - tiden flyver...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Juli - tiden flyver...

Post by BeritH »

annetteB wrote:Og mange tak, Berit :-) du ER altså en snut!


Takker :kindkys:
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juli - tiden flyver...

Post by aribeth »

Havde dejligt striglebesøg igår. Tak for det skønne kvinder. I dag skal vi vist lave ingenting
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Juli - tiden flyver...

Post by 99E »

Skodchefer stinker!
Der burde være en regel mod den slags... :brok:
Arbejdsmiljøet betyder pænt meget for de flestes hverdag - og chefen betyder ret meget for arbejdsmiljøet...

Det ville være så smart, hvis man bare rationelt og fornuftigt kunne tænke sig fra stress og panikanfald. :jeanie:
Desværre virker det sjældent sådan. :nej:
Så må en sygemelding og noget tid (og forhåbentlig en anden chef) på banen...

Vi har lidt travlt...
De her skal vækkes og fodres hver tredje time...
Image
Malkemaskinen og jeg har afsluttet vores korte, men intense forhold - det blev lissom for meget. Vi sås for tit. Det tog overhånd. Og ungerne er ved at drukne hver gang de spiser...

Nu vil vi gerne snart slippes ud fra det her ret kedelige og nederen hospital og hjem til hunden...
Ellers får jeg jo aldrig skrevet andet om kostråd end "Undgå hospitalsmad!!" :ehj:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Juli - tiden flyver...

Post by Frieser9460 »

Det er godt nok et par lækre småtlinger, du har dig der, 99E. :elsk:

Jeg kan godt forstå, der er noget at se til med sådan et par små størrelser... og jeg forstår også godt, du glæder dig til at komme hjem med dem, så der kan komme lidt mere ro på det hele. :-)

Herhjemme er der fuld gang i hestetræningen. Jeg trisser rundt på Stuntman ude på folden, er kommet lidt i gang med at arbejde med Falle fra jorden igen og træner naturligvis også med Jack, som jeg plejer. Og jeg NYDER det!! Så jeg er i taknemmelighedsgæld til min søster, som fik "sparket mig i gang igen" ved at turde først og vise mig, at det slet ikke er så farligt endda, for jeg har søde heste. :elsk:

I weekenden opdagede jeg en sarcoid på Jacks ene forben. Åh nej! Skræk og rædsel!! :wow: Så de sidste dage har jeg mere eller mindre trawlet nettet tyndt for informationer og hængt i røret med diverse dyrlæger mv., og nu sætter vi så pony på Hippomun + HestePlus Zink, hvilket gerne skulle booste hans immunforsvar i en sådan grad, at den forbistrede sarcoid forsvinder igen, og der ikke kommer flere... Fingre må gerne krydses.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Juli - tiden flyver...

Post by CXEC »

De ser fine ud 99E.

Annette - øv, dumme chefer burde forbydes ved lov.

Frieser - Du er mega sej!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Juli - tiden flyver...

Post by Nina »

AnnetteB:
De fleste (eller i al fald mange) chefer er psykopater.
Det findes der forskningsresultater på, der klart viser en tendens.

Så - mod psykopater (og guder) - kæmper de fleste forgæves. :traet:
Du har kæmpet en kamp - og jeg er sikker på, at du nok også klarer den næste! :askepot:

Ninie:
De ER sq smukke, dine små!
Og jeg, der ellers ikke bryder mig om babyer - men DE to er da bare ikke til at stå for! :elsk:

Venlig hilsen
Nina
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Juli - tiden flyver...

Post by stardancer »

Hold da op et skriveri når man ikke har været ind og lure et par dage :wow:

Tak til de der har tillykket og kondoleret mig, ingen nævnt ingen glemt :linski:

Ninie: det er nu altså nogen lækkermåse de 2 der - glæder mig til min lille lækkerbid kommer ud om laaang tid :elsk:

Vejret? Ja vi må ha været slemme her siden vi absolut ikke må få en dråbe regn, men kan få lov at lide under 28-30 grader om dagen og ikke under 22 om natten :doed: Det *har* regnet få gange her - i ved sådan 50 dråber hvor jorden ikke engang når at blive våd :ehj: Og har været mange lovende skyer forbi os - så tæt på at man ku lugte regnen, men kom der noget? Næææ nej, det er altsammen kommet i resten af DK :graed:
Håber vi FÅR det lovede regn og torden i starten af næste uge, vi trænger virkelig til det her :traet:

Har lige fået lavet sukkerbelastning igår, ikke så fedt men bedre end forventet, at drikke en kvart liter lime-sukkervand. Men mit tal var som det skulle være, så blev frikendt for graviditetssukkersyge :jeanie: Regnede heller ikke med der var noget, har ALDRIG haft bøvl med blodsukkeret, selv ikke førhen hvor jeg ÅD sukker i rå mængder :linski: Det har altid ligget mellem 4 og 5 så det er jo i den lave ende af normalen :mikkel:
/Sofie
Post Reply