Læser I på toilettet?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.

Læsestof på toilettet - YAY eller NAY?

Ja, naturligvis læser jeg/vi derude. Der ligger forsk. læsestof klar.
7
29%
Ja, jeg/vi læser derude. Man medbringer selv læsestof fra gang til gang.
7
29%
Nej, jeg gør ikke, men jeg tror, der er nogen i husstanden, der gør...
0
No votes
Nej. Det er klamt og nederen.
3
13%
Nej, jeg er for hurtigt færdig...
7
29%
 
Total votes: 24

misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Læser I på toilettet?

Post by misssophie »

ja! vi køber se & hor :-o :-o :-o

-tør jeg da godt indrømme,- selvom jeg nok ryger ud af det fine selskab nu... (som om jeg nogensinde har været der...) :linski:
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Læser I på toilettet?

Post by aribeth »

Jeg har som sagt intet forhold til bladet og heller ikke nogle fordomme om folk der læser det! Altså, det er underholdning, det er der så meget der er. Jeg kan ikke se det klamme i bladet. Ligesom jeg heller ikke kan se det klamme i at man læser på toilettet...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Læser I på toilettet?

Post by Anja »

Jeg synes jo det er sådan lidt spild af tid at udskille affaldsstoffer.

MEN engang imellem, når pøllen er stor og tiden er meget tager jeg telefonen med.

Jeg taler tit i telefon mens jeg pøller... Jeg synes det er sjovt :hhansen:
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Læser I på toilettet?

Post by stardancer »

Ja, men det er mest kun mig der gør det. Læser på wc'et. Elsker at man har fred og ro derude, uden "folk" forstyrrer én hele tiden. Nyder det ekstra meget nu mens jeg er gravid for når først baby nr 2 er her, bliver der ikke tid til den slags :linski:
/Sofie
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Læser I på toilettet?

Post by Nina »

Jeg læser aldrig på toilettet.
Hvad andre gør, når de "gør", er mig ligegyldigt.

Efterhånden har jeg vænnet mig til, at mange mennesker ikke bare kan "være i stue" med sig selv uden underholdning af en slags. :ehh:

Jeg lærer dog nok aldrig at vænne mig til at tale i telefon med folk - som pludselig - midt under samtalen, trækker ud i toilettet. -poogift

Venlig hilsen
Nina
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Læser I på toilettet?

Post by Pia »

Det Nina skriver :-)

Jeg synes stadig det er en ulækker tanke, men mest af alt forstår jeg det bare ikke...

Hvad andre gør, må de om.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Læser I på toilettet?

Post by Gry »

Ind i mellem giver jeg folk valget hvis jeg viiiiirkelig skal tisse.

"Hey jeg skal virkelig virkelig virkelig tisse - vil du med eller skal jeg ringe dig op bagefter?"

Men jeg kunne ikke drømme om at tale i telefon med nogen imens jeg lagde en dej. Heller ikke hvis jeg havde sex. Jeg HAR oplevet at ringe op til en ven og så udvekslede vi halvanden sætning. Jeg troede han var ude og løbe eventuelt grundet hans åndedræt...men så kom kropslyden og et støn der ikke var ham.

"Hva Allan ligger du og boller?" (egentlig sagt i joke for hvem faen tager telefonen når de har sex for fanø?!)
"Mmmhjaaaaaaaa...det gør jeg faktisk"
(Mig meget hurtig) "Ej for helvede mand! Så sig sguda jeg forstyrre når jeg ringer dig op, jeg gider fandme ikke tale med dig imens du knalder en eller anden! Farvel!" *klik*

Så dér gik min grænse altså. Gider ikke være med på en telefonskider, og heller ikke på en telefonknalder. Tak, men ellers tak.

I henhold til læsestof. Jeg synes også det er uhygiejnisk. Af samme årsager som tidligere nævnt. Alt for mange bakterier i luften og dermed på bladet. Puha nej.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Post Reply