Ding dong - det er blevet juni......

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Ding dong - det er blevet juni......

Post by HeidiO »

Og sikke et lækkert vejr det er.

Nu er haven klaret, jorden er fyldt i højbedene og krukkerne er plantet til med det sidste. Jeg har sat mit skyggegardin op i drivhuset, 37 grader er lige i overkanten derinde. Håber det er nok, jeg synes ikke det er så kønt med et kalket drivhus.

Om lidt ryger kyllingen på grillen, kartoflerne til kartoffelsalaten er kogt og venter bare på resten.
Heidi
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by nanna1979 »

Vi har haft en suveræn skøn weekend :elsk: :elsk: Flere af dem tak :katiekat:

Og bare fordi, så skal I også lige se vores skønne sommerfold - synes det er sådan et fedt billede :elsk:
Image
Sorina til venstre, Athea i midten og Ranjan til højre
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by Frieser9460 »

Dejligt billede af de gule, Heidi. :elsk:

Det har været PRAGTFULDT vejr i dag!! Virkelig en perfekt start på sommeren... :askepot:

I det hele taget har det været en rigtig "luksus-weekend" rent vejrmæssigt... og for så vidt også på alle andre områder. Jeg har hygget med dyrene, med dejlige mennesker, god mad, Hjallerup marked og afslapning på terrassen. :jeanie:

I fredags var jeg lige en bette tur med Jack, kæresten og kameraet... Pony var frisk, fræk og rigtigt ungeheste-pony-agtig, men det lykkedes alligevel at få et par rimelige billeder. :hhansen:

Image

Image

Image

Jeg elsker bare den pony. :elsk: :elsk:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by stinemull »

Vildt lækre billeder.

Skal vist et smut i engen med kameraet i dag. Er for dårligt at jeg ikke har nogle ordentlige billeder af pony endnu.
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by stinemull »

Har været i engen og lave hegn og tage billeder af hestene.

Naboen ringede at der var sprunget en tråd, men at hestene stadig blev på rette side. Da jeg så kom ned for at lave det kørte der en kæmpe stub og grenfræser på skråningen lige ved siden af engen og hestene stod så tæt på den som overhovedet muligt og græssede lige ved siden af hullet i hegnet.

Jeg var dog lidt mere interessant end maskinen, jeg havde jo kiks i lommen. Ponyhesten spiste sin halve pille helt uden kiks. dygtig lille hvide ponyhest.

Nu skal der redigeres billeder og arbejdes.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by Frieser9460 »

Glæder mig til at se billederne, Stine. Det lyder til at være en rigtig god pony, du har fået dig der. :jeanie:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by BeritH »

Her startede juni med besøg af ræven. Den har slået alle høns og formentlig den ene af ænderne ihjel. Den sidste and er såret og skal til dr. dyr i dag. Så må vi håbe at den klarer sig.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by HHansen »

Øv Berit med den røv-ræv!

Her er det dag 2 efter ferien. Det er hårdt. Man ved at det ikke går rigtig godt på arbejdet, når man som jeg igår, har en tandlægetid mandag morgen (første dag efter ferie) og glæder sig til det - fordi så skal man være kortere tid på job. :tommelned: :traet:

Nå - men heldigvis kan jeg stadig lide kollegerne og det jeg laver. Og vi er ikke endelig på plads endnu med fysiske arbejdsforhold, kontrakter osv, så det KAN jo blive bedre... :skoer:

I morges var der iøvrigt en kanin under den ene bil da jeg skulle ud med hunden. Men den stak af da den så mig... synd or dem der mangler den...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by stinemull »

smukke-ped wrote:Jeg er heldig. 14 plader rittersport, med rom og rosiner, har jeg fået i fødselsdagsgave af min mor.


Det var da en øhmmm alternativ gave.
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Ding dong - det er blevet juni......

Post by stinemull »

I belive i can fly.

Image

Vi morer os med photoshop
Post Reply